TopicStarter: Andries
TopicDatum: Geplaatst: 08 Aug 2007 11:11 am
Forum: Techniek
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 08 Aug 2007 11:11 am
Forum: Techniek
Beginpost:
Andries schreef:Hallo iedereen.,
Na een kleine afwezigheid van anderhalve week ben ik weer terug van een SUPER vakantie in Bulgarije echt een aanradertje voor de zuipschuiten onder ons!.
Maar nu ik terug kwam en bij m`n leeuwtje kwam en de deur wilde openen kwam ik erachter dat mij accu nu opeens leeg is? oftewel ik krijg m`n deur niet meer open met afstandsbediening, en daar mijn anwb lidmaatschap nog niet rond is en niet nog eens 150 wil betalen om in de wagen te komen. wilde ik graag weten of mijn motorkap ook op een andere manier open kan?
Of is er een ander truckje bij een van de deuren? (heb namelijk 1 truckje maar daar is stroom voor nodig:P) alvast bedankt!
fransGTI-6 schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 11:27 am
Word een moeilijk verhaal bij jou auto gezien je motorkap doorgelast is kun je er al helemaal moeilijk bij.
Je kan 2 dingen proberen.
*Je kan proberen van onderaf de kabel van je motorkapslot te vinden het slot zit echter achter de grille dus dat zal niet makkelijk worden.
*Dan kun je nog proberen via de onderzijde spanning op je + pool te zetten die zit vooraan maar ja is eigenlijk alleen mogelijk als je een openluchtfilter hebt anders zit je filterbak in de weg. En dan nog word het een gevaarlijke kluswant de kans dat je van onderaf met je + kabel iets gaat raken van het chassis is erg groot.
Het zal heel moeilijk worden.
Hoop dat je snel een oplossing vind
Kermit306TCI schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 11:41 am
anders even een + op je startmotoraansluiting, die is toch wel te bereiken? daar is je + van de accu namelijk ook rechtstreeks op aangesloten. De - klem je dan even op je blok
succes in ieder geval
bas_gti-6 schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 12:57 pm
heel stom misschien ,
maar is de batt. van de ab niet leeg ??
heb je niet zo'n escape knop.. de meeste met geen deurslot meer hebben een knoppie/stangetje waardoor de nog de deur/klep open kunnen krijgen.
iig succes met dit leer moment...
brtk76 schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 02:06 pm
kan je niet gewoon met de sleutel de deur ff openmaken :)
mijn Clifford alarm had ook mn accu leeggetrokken en toen gewoon met de sleutel deur geopend, gaat t alarm wel af, maar je kan iig de motorkap openmaken.
succes !
Tutti-frutti schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 02:10 pm
brtk76 schreef: kan je niet gewoon met de sleutel de deur ff openmaken :)
mijn Clifford alarm had ook mn accu leeggetrokken en toen gewoon met de sleutel deur geopend, gaat t alarm wel af, maar je kan iig de motorkap openmaken.
succes !
Dat gaat moeilijk bij weggewerkte deurgrepen. :)
brtk76 schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 04:42 pm
Tutti-frutti409 schreef: brtk76 schreef: kan je niet gewoon met de sleutel de deur ff openmaken :)
succes !
Dat gaat moeilijk bij weggewerkte deurgrepen. :)
dat wordt heel lastig ja !
misschien kan je iets bij je achterraampjes ?
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 08:43 pm
Ah... Hier is dus bij het wegwerken van de grepen en sloten de ALS vraag vergeten..? :)
JP2006 schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 08:57 pm
denk dat het het makkelijkste wordt, door gewoon een achterruitje in te tikken, en die voor 5euro nieuw te halen van de sloop :) :)
hoekske451 schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 09:29 pm
je kan via de onderkant bij het slot van de motorkap. met wat geprul ken je hem wel open krijge. gewoon eerst ff kijke met een lamp waar je tege aan moet duwe. zit een klein hendeltje waar de kabel aanzit heb 't ok gehad alleen was bij mij de kabel niet goed aangeslote dus ging ie nie open na aan de hendel trekke.
suc6
gr wouter
Elco schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 10:24 pm
Gelukkig zijn er ook bedrijven die verschillende nood voorzieningen kunnen maken:
www.streetxclusive.com
Sephiroth schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 06:04 am
hoekske451 schreef: je kan via de onderkant bij het slot van de motorkap. met wat geprul ken je hem wel open krijge. gewoon eerst ff kijke met een lamp waar je tege aan moet duwe. zit een klein hendeltje waar de kabel aanzit heb 't ok gehad alleen was bij mij de kabel niet goed aangeslote dus ging ie nie open na aan de hendel trekke.
suc6
gr wouter
probleem hierbij is denk ik dat dat ding zover verlaagd is dat je je hoofd er niet eens onder krijgt.
hoekske451 schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 08:12 am
gewoon een krik eronder anders ging het bij mij ok nie hoor
Andries schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 10:28 am
Hoppa,:)
Toch nog wat geleerd van de ANWB:D,
Siliconen plasick staafje tussen de deur drukken boven en zijkant, dan met ijzerdraad de deurgreep naar je toe trekken en deur is weer open!:)
geheel schade vrij en 2 minuten werk:D.
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 04:06 pm
Nou bij de ANWB kan je dus ook al leren hoe je auto's open kan breken :) . Op deze manier is bij ons de deur ook opengebroken, hele deur ontwricht etz.
Thomas schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 04:10 pm
¥ÜRÎ schreef: Op deze manier is bij ons de deur ook opengebroken, hele deur ontwricht etz.
Als het op die manier was gedaan had je geen schade aan je deur gehad :)
Zie:
Andries schreef:
geheel schade vrij en 2 minuten werk:D.
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 04:13 pm
Ik denk dat het enige verschil is dat het de inbrekers geen kont uitmaakt of ze de auto beschadigen dus gaan ze ruwer te werk dan de ANWB. Maartoch op deze manier kan je dus in iedereens auto en de ANWB leer het je ffies :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 05:37 pm
¥ÜRÎ schreef: Maartoch op deze manier kan je dus in iedereens auto en de ANWB leer het je ffies :)
:) dat wil niet zeggen dat ze ook iets kunnen jatte e.d
:) voordat je 1 zon staafje tusse me deur hebt is me alarm al vaak zat af gegaan :) :)
:)
peugeotfreak schreef:Geplaatst: 30 Aug 2007 07:29 pm
dan zal ze het bij de 307 niet lukken, als je da wagen opslot doet met iemand in de wagen kan die er zelfs niet uit :)
jacks16 schreef:Geplaatst: 30 Aug 2007 08:06 pm
Volgende keer iets eerder aan denken en gewoon een aansluiting maken dat je van buitenaf 12 V op de auto kunt krijgen door een paar draadjes met een stekkertje zodat je de accu bijvoorbeeld op kunt laden.
peugeotfreak schreef:Geplaatst: 31 Aug 2007 11:03 pm
auto op krikken en dan min pool op de motor en dan ook nog een op de plus van de starter werkt ook perfect even een de accu lader er tegen en er is al voldoende stroom voor je deur te openen
benny schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 11:24 am
¥ÜRÎ schreef: Nou bij de ANWB kan je dus ook al leren hoe je auto's open kan breken :) . Op deze manier is bij ons de deur ook opengebroken, hele deur ontwricht etz.
je moet tenminste nog moeite doen als inbreker...
in mijn golfje 2 van vroeger( :) ) kon je gewoon de wagen opendoen met de sleutel van mijn nonkel zn golfje :)
starten ging net niet
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft