TopicStarter: BigY
TopicDatum: Geplaatst: 10 Aug 2007 02:58 pm
Forum: Techniek
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 10 Aug 2007 02:58 pm
Forum: Techniek
Beginpost:
BigY schreef:Ik heb eindelijk na 4 weken mijn angel eyes binnen en uiteraard meteen erin gezet, maar bij het knipperlicht past het niet mooi. het steekt namelijk wat naar buiten :) wat ik persoonlijk weer lelijk vind.
is hier nog wat aan te doen of heb ik gewoon pech?
PugZ schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 03:10 pm
Heb 't zelfde probleem. Ik heb de schroefjes eerst ietsje los aangedraaid en toen de lamp naar binnengedrukt en (terwijl je druk op de lamp houdt) de schroefjes vastgedraaid. Het helpt wel iets, maar ze sluiten nog steeds niet helemaal perfect aan. Wil ik 't bij mij perfect passend maken, dan moet ik hier en daar wat uitvijlen in het stalen frame waar de lamp in bevestigd wordt. Alleen had ik daar niet echt zin in... :)
306GirlPowerrr schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 03:15 pm
Pfffew, ben dus niet de enige met dit probleem.
Bij mij sluit de ene kant ook niet goed aan op het zijscherm.
Zit een kier tussen en steekt idd wat naar buiten, erg lelijk.
Dacht eerst dat de vorige eigenaar misschien een keer schade gehad had en een ander zijscherm erop gezet had.
Maar er zijn dus meer mensen waarbij de Angel Eyes niet goed aansluiten.
Sephiroth schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 03:21 pm
Bijna iedereen heeft daar wel last van geloof ik. Al die krengen passen niet exact. Veel kloten met de schroefjes wil het wel een beetje verhelpen maar je zal het helaas houden.
306GirlPowerrr schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 03:39 pm
Ja okee, maar de ene kant sluit bij mij wel goed aan, maar deze kant (zie foto) is wel heel erg. Past een vinger tussen :) :) :)
red-hazard schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 03:53 pm
kom kom met een beetje girlpower knal je die lamp er wel verder in :)
Tutti-frutti schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 04:11 pm
Met de phase1 lampen had ik het ook. Daar heb ik de gaten waar de bouten doorheen gaan even uitgeslepen zodat hij wel mooi past. Ik weet niet of dat met de andere angel eyes gaat ?
BigY schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 04:30 pm
Ik zat te denken om hetgeen wat uitsteekt naar binnen te drukken terwijl ik er een fohn op hou....dus dat het lichtjes naar binnen buigt...anders ga ik dat met dat uitvijlen van de gaten ook maar eens proberen.
Stoppen taiwanezen...als je iets maakt, doe het dan goed :)
golden delicious schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 05:58 pm
heeft dit ook niet wat met de kwaliteit van de lichtjes te maken???
ik zie ze soms al staan voor iets van €150 t/m iets van €250
en de duurdere komen dan bij de wat bekendere berijven vandaan
die misschien wat betere kwaliteit zijn ????
is een gokje weet niet waar die van jullie vandaan komen en hoe duur ze zijn
maar goedkoop kan zeker wel duurkoop zijn uiteindelijk
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 06:10 pm
:) ik Had er ook last van.
:) tot ik et carroserie ietsjes heb aan gepast.....beetje metaal bewerking zeg maar hahaha
bij het knipperlicht die schroef..daar heb ik een pijp sleutel over heen gezet en met de hamer..... :)
:) beetje lomp maar effectief en werk wel :)
PugZ schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 06:14 pm
BigY schreef: Ik zat te denken om hetgeen wat uitsteekt naar binnen te drukken terwijl ik er een fohn op hou....dus dat het lichtjes naar binnen buigt...
:)
Sephiroth schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 07:58 pm
PugZ schreef: BigY schreef: Ik zat te denken om hetgeen wat uitsteekt naar binnen te drukken terwijl ik er een fohn op hou....dus dat het lichtjes naar binnen buigt...
Goh zo keek ik ook toen ik dat las... :)
BigY schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 08:42 pm
Simpele plastic bewerking hoor haha....niks nieuws onder de zon :) anders kopen we toch gewoon een nieuw setje als ik het verknal
joeriej schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 08:54 pm
jees,
das wel lelijk..
kun je hem niet verder erin drukken..
zijn je lampen eigenlijk nog verstelbaar als je angel eyes hebt??
ik wil er van die heldere lampen in geen angel eyes maar die moet ik nog zien te vinden op inet.
en hopen dat dat wel lekker past hehehe..
Kermit306TCI schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 10:16 pm
BigY schreef: Simpele plastic bewerking hoor haha....niks nieuws onder de zon :) anders kopen we toch gewoon een nieuw setje als ik het verknal
Oke als jij de 1e bent die dat doet zou je dan ook de fotos willen posten?? Kunnen we met zn allen lachen:P
Zodra je dit plastic verwarmt krijg je er allemaal kleine haarscheurtjes in... Ik heb het weleens geprobeerd bij een oud knipperlicht(proberen om van de standaard fase 1 richting aanwijzer/koplamp 1 gedeelte uit glas te krijgen)...uiteindelijk leefde die ook niet lang meer :)
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 11:12 pm
Ik heb de mijne er perfect inzitten. Zelfs nog beter dan de originele lampen :)
red-hazard schreef:Geplaatst: 11 Aug 2007 09:28 am
joeriej schreef: jees,
das wel lelijk..
kun je hem niet verder erin drukken..
zijn je lampen eigenlijk nog verstelbaar als je angel eyes hebt??
ja maar niet vanuit je cabine,maar via stelmoeren die op je lamp zitten
306GirlPowerrr schreef:Geplaatst: 11 Aug 2007 10:47 am
red-hazard schreef: kom kom met een beetje girlpower knal je die lamp er wel verder in :)
Hahaha, uhm...niet dus :) :) :)
golden delicious schreef: heeft dit ook niet wat met de kwaliteit van de lichtjes te maken???
ik zie ze soms al staan voor iets van €150 t/m iets van €250
en de duurdere komen dan bij de wat bekendere berijven vandaan
die misschien wat betere kwaliteit zijn ????
is een gokje weet niet waar die van jullie vandaan komen en hoe duur ze zijn
maar goedkoop kan zeker wel duurkoop zijn uiteindelijk
Nou die van mij komen bij GGG Tuning weg.
Ze waren niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste.
Zou kunnen dat de kwaliteit anders is, dat is bij bumpers ook vaak zo.
BTW, ik zie net dat de Angel Eyes die ik heb, niet meer op de site staan :)
Fuchsia Freak schreef: :) ik Had er ook last van.
:) tot ik et carroserie ietsjes heb aan gepast.....beetje metaal bewerking zeg maar hahaha
bij het knipperlicht die schroef..daar heb ik een pijp sleutel over heen gezet en met de hamer..... :)
:) beetje lomp maar effectief en werk wel :)
Hmmm okee :) , dat durf ik echt niet hoor.
Kan ik 'm meteen laten uitdeuken daarna ben ik bang :)
BigY schreef: Simpele plastic bewerking hoor haha....niks nieuws onder de zon :) anders kopen we toch gewoon een nieuw setje als ik het verknal
Hahaha, geld zat zeker? Kost ook niks die Angel Eyes :)
Maar ben benieuwd of het gaat lukken met die fohn.
Hou ons op de hoogte :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 11 Aug 2007 11:40 am
Fuchsia Freak schreef: ik Had er ook last van.
tot ik et carroserie ietsjes heb aan gepast.....beetje metaal bewerking zeg maar hahaha
bij het knipperlicht die schroef..daar heb ik een pijp sleutel over heen gezet en met de hamer.....
beetje lomp maar effectief en werk wel
306GirlPowerrr schreef:
Hmmm okee , dat durf ik echt niet hoor.
Kan ik 'm meteen laten uitdeuken daarna ben ik bang
:) jha ik had t ook liever anders gedaan :)
maar hij hoefde niet heel erg ver zegmaar de spleet was al minimaal.
:) ik moet zeggen ik reed er al 3 maanden mee rond er werd er zelf compleet gek van :)
toen werd et me te veel haha :)
![]()
btw je kunt ook ringen gebruiken die onder de schroef aan de kant van de grill
maar dan heb je als gevolg dat je knipperlicht netjes aansluit,
maar je koplamp lijstjes niet mooi aansluiten op je grill :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 11 Aug 2007 12:41 pm
ik heb hetzelfde probleem, 3 a 4 mm is het bij mij, maar ik stoor me er niet meer aan haha
Bas306cabrio schreef:Geplaatst: 05 Sep 2007 06:37 pm
ze zijn nog wel te verstellen je moet alleen het motortje ozetten en de juiste stekkers weer aansuiten en dan werkt de verstelling gewoon weer.
is wel even werk meer je kunt het motortje gewoon kwartslag draaien en eruittrekken als et het palletje even aan de kan drukt met schroendraaier.
Bij mij passen ze wel netjes trouwens btw.
Is wel een aardig klusje om ze er netjes in te zetten en overal een gelijke naad te krijgen maar lde aanhouder wint.
Groeten en sterkte met stellen.
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft