TopicStarter: BluePhantom
TopicDatum: Geplaatst: 19 Jun 2007 08:55 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 19 Jun 2007 08:55 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
BluePhantom schreef:Zo eindelijk terug van de spuiter:
![]()
![]()
Meer foto's en info, zie het leden forum!
306xsi schreef:Geplaatst: 19 Jun 2007 09:35 pm
zo hey vette bak:D
benny schreef:Geplaatst: 19 Jun 2007 09:42 pm
niet 100% mn ding maar respect voor het werk :)
mooi breed achter :)
xsi_friesland schreef:Geplaatst: 19 Jun 2007 09:47 pm
wat een vette bak super respect voor je
matheeuwissen schreef:Geplaatst: 19 Jun 2007 09:56 pm
hijs wle erg breed idd wel netjes hoor alleen de velgen vallen zo diep in de kassen
BluePhantom schreef:Geplaatst: 19 Jun 2007 10:16 pm
Ja d'r moet nog wel waat aan gedaan worden ja. Of spacers, of bredere velgen. Zal het laatste wel worden.
Alleen eerst ff de loterij winnen :)
Pug306cC schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 08:16 am
erg mooi :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 08:30 am
Mooi hoor! :)
Kweet niet of je beter bredere velgen kunt nemen of gewoon velgen met een hele lage ET-waarde, dan komen ze vanzelf naar buiten.
Bijv. Als je nu ET15 velgen hebt, en je neemt ET 0 dan staan de wielen automatisch al 1,5cm meer naar buiten. Als je dan nog bredere velgen neemt uiteraard nóg meer, en dan zou je ook nog spacers kunne gebruike :) :)
Ligt er een beetje aan hoeveel je precies naar buiten moet welke oplossing t beste is...dikke spacers (bijv. 40mm) belasten je wiellagers een stuk meer..
Mieke schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 08:43 am
Ben persoonlijk niet zo weg van je achterlichten maar de rest is heeel gaaf geworden!!! :)
BluePhantom schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 10:17 am
Bijna niemand vindt die achterlichten mooi, maar ik wel. En daar gaat het om :)
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 10:24 am
:) Dikke bak! Heel netjes :)
Sephiroth schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 12:28 pm
Waarom heb je eigenlijk gekozen voor een geleidelijke verbreding van de achterkant en een ontzettend snelle verbreding van de voorkant? Ik vind dat persoonlijk niet bij elkaar passen. Achter mooi rond en dan voor ineens hoekig.
Elco schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 01:43 pm
Omdat niemand t heeft ?
Respect voor het vele werk, weet hoelang je ermee bezig bent geweest en t zal een beste bom met duiten hebben gekost.
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 02:43 pm
:) indd respect voor je werk :)
niet mijn smaak maar et is jou auto en et belangrijkste is dat jij em mega vet vind :)
voor de rest :) :)
seBASS schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 05:01 pm
het heeft aardig lang geduurd
maar het resultaat is er :)
ruilen :)
Kermit306TCI schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 07:10 pm
heey bekende voorbumper :) :) :) :)
hoe heb je het opgelost met de ophanging van de voorbumper? een binnenbumper erin gelijmd of met die standaard ophanging die erin zit gemonteerd?
jpbtuning schreef:Geplaatst: 20 Jun 2007 08:09 pm
:) damn wat een bak. hoe vel heb je wel niet moeten plamuren, polyen en schuuren :) . echt wel een unieke vette bak :) :) ik zou er wel spacer op zetten ald ik jou was 50mm ofzo. suc6 daar nog mee.
Peugiepower schreef:Geplaatst: 21 Jun 2007 04:07 pm
Respect voor het werk wat er in zit :) Ik weet hoeveel tijd je in kleine dingen steekt dus dit zal al helemaal gigantisch geweest zijn. Ongelofelijk. super wagen!!!
BluePhantom schreef:Geplaatst: 21 Jun 2007 07:23 pm
Sephiroth schreef: Waarom heb je eigenlijk gekozen voor een geleidelijke verbreding van de achterkant en een ontzettend snelle verbreding van de voorkant? Ik vind dat persoonlijk niet bij elkaar passen. Achter mooi rond en dan voor ineens hoekig.
Gaanderweg zijn de plannen wat veranderd, dit begon met andere sideskirts, en later ook nog een andere voorbumper. Als ik voor geen wielkastverbreders of verbredingskit (welke ik zelf niet mooi vind) had gekozen liepen de sideskirts niet mooi over in de voorschermen. Dus daarom heb ik voor spatbordverbreders gekozen.
En een ander probleem was ook dat het geld een beetje op is, dus dan moet je compromissen sluiten. Had sommige dingen nog wel anders willen zien maar dat zat er helaas niet meer in. Maar ben allang blij dat ik hem weer terug heb, heb hem veels te lang gemist!
Kermit306TCI schreef: heey bekende voorbumper
hoe heb je het opgelost met de ophanging van de voorbumper? een binnenbumper erin gelijmd of met die standaard ophanging die erin zit gemonteerd?
jpbtuning schreef: damn wat een bak. hoe vel heb je wel niet moeten plamuren, polyen en schuuren . echt wel een unieke vette bak ik zou er wel spacer op zetten ald ik jou was 50mm ofzo. suc6 daar nog mee.
Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik hem niet zelf zo opgebouwd heb. Ben vorige zomer zelf begonnen met de verbreding achter, en de achterbumper verlengen. toen was de zomer voorbij en me vakantiedagen op. Dus toen heb ik hem maar weggebracht.
Maar niet getreurd, er zijn nog genoeg kleine dingetjes die ik zelf nog in orde moet brengen, dus het blijft toch nog een (uit de hand gelopen :p) hobby!
Weet dus ook niet hoe de bumper bevestigd zit, zou ik even voor je moeten kijken als hij terug is v/d dealer.
Velgen moet ik nog wat op verzinnen. Zag nu al dat als ik scherp stuur de banden de spatbordverbreders raken.
rowan schreef:Geplaatst: 21 Jun 2007 08:15 pm
zeker mooie car.. Die verbreding is super.. :)
powergti schreef:Geplaatst: 23 Jun 2007 11:57 am
Respect :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 24 Jul 2007 01:04 am
heej, mooie auto man!!
ik zag in een ander topic dat je ook een open luchtfilter hebt, ik heb die ook 1 en bij mij loopt ie stationair een beetje onrustig :) is dat bij jou ook het geval? weet anders ook niet waar het aan kan liggen
wilddog schreef:Geplaatst: 29 Jul 2007 10:02 pm
Ziet er heel mooi uit :)
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 16 Jan 2008 10:37 pm
Nu ben ik benieuwd of er intussen alweer wat veranderingen plaatsgevonden hebben :) :)
De velgen bijvoorbeeld :) .
Heb je trouwens ook meer foto's van de wagen zoals hij er nu bijstaat? De foto's aan het begin van dit topic zijn maar snelsnel foto's dacht ik :)
Harm-Jan XSI schreef:Geplaatst: 16 Jan 2008 11:04 pm
BluePhantom schreef: Zo eindelijk terug van de spuiter:
![]()
![]()
Meer foto's en info, zie het leden forum!
zoals hierboven staat.
ik weet alleen niet hoe je daar komt???
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 16 Jan 2008 11:31 pm
ja dat heb ik gelezen maar ik hoopte dat er mss ook een update kon komen op het niet-leden forum :)
JP2006 schreef:Geplaatst: 17 Jan 2008 08:23 am
Harmo XSI 539 schreef:
zoals hierboven staat.
ik weet alleen niet hoe je daar komt???
lid worden :) https://www.team306tuning.nl/Aanmelden.htm
Black Panther schreef:Geplaatst: 17 Jan 2008 06:31 pm
Strakke en opvallende bak geworden, gaaf gedaan.
Devil schreef:Geplaatst: 17 Jan 2008 06:52 pm
Sephiroth schreef: Waarom heb je eigenlijk gekozen voor een geleidelijke verbreding van de achterkant en een ontzettend snelle verbreding van de voorkant? Ik vind dat persoonlijk niet bij elkaar passen. Achter mooi rond en dan voor ineens hoekig.
Neem aan dat je het andwoord zelf ook wel kan bedenken miss omdat hij het wel mooi vind :)
Aussie schreef:Geplaatst: 17 Jan 2008 07:34 pm
Devil schreef: Sephiroth schreef: Waarom heb je eigenlijk gekozen voor een geleidelijke verbreding van de achterkant en een ontzettend snelle verbreding van de voorkant? Ik vind dat persoonlijk niet bij elkaar passen. Achter mooi rond en dan voor ineens hoekig.
Neem aan dat je het andwoord zelf ook wel kan bedenken miss omdat hij het wel mooi vind :)
Neem aan dat vragenstellen gewoon vrij staat? :)
maar goed nette bak hoor !
Sephiroth schreef:Geplaatst: 17 Jan 2008 07:43 pm
Devil schreef: Sephiroth schreef: Waarom heb je eigenlijk gekozen voor een geleidelijke verbreding van de achterkant en een ontzettend snelle verbreding van de voorkant? Ik vind dat persoonlijk niet bij elkaar passen. Achter mooi rond en dan voor ineens hoekig.
voordat je maanden nadat ik de vraag heb gesteld zo'n achterlijk antwoord gaat geven moet je in het vervolg eerst even de reacties lezen dan zie je dat ik een hele normale vraag stel waar bluephantom ook heel normaal op reageert. Dus jouw hele post was compleet nutteloos. Maar goed ook jij hebt het recht om te posten wat je wil. :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft