TopicStarter: Joentje306
TopicDatum: Geplaatst: 10 Dec 2007 11:17 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 10 Dec 2007 11:17 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Joentje306 schreef:Ey allemaal,
Ik ben Jeroen Schuit uit Putten en ik ben
Sinds kort trotse eigenaar van een pug :)
Een 306 Fase 1 van 97, 1.4 XR select
Hiervoor Civic rijder, <-- fout taal gebruik hier denk ik
Civic helaas niet lang in gereden, pas op me 19de me rijbewijs gehaald gezien ik eerst afgekeurd was om te rijden (hartproblemen)
na lang zeuren toch goedgekeurd en meteen gehaald dat ding, civic gekocht, gereden, en ondervonden hoe vermoeidend dat rijden was voor n hartpatient:P haha. Hij was aardig Fel. en had geen stuurbekrachtiging etc, vandaar ook dat ik over ben gestapt op meer comfort, zodoende de 306! het forum leek me erg gezellig, hier wil ik een tijdje neuzen en mocht de kans zich voordoen ben ik ook van plan lid te worden van de club:).
Even wat foto;s om een beelde te krijgen van het hele verhaal
Ouwe civic..
nog 1, 1.5i 16V 130 Pktjes
Zo krijgen jullie beetje idee wat er ook met de Pug moet gebeuren,
Laag, Velgjes, mooi uitlaatje, mss een iets sportiever bumpertje maar geen overbodig plastic en polyester wat kan breken scheuren enzow, gwn strak. Verder qua interieur, heb nu een Cd/DVD speler er in met 2.5"inch TFT Scherm,
Hier de pug
Nog eens:D
En nog eens
Eerste plannen zijn, Geluidinstallatie inbouwen.
heb al liggen
Rockford punchline Woofer 400 Watt
Composet Rockford punchline incl filters etc.
Excalibur versterker, 400 watts, kan nog vervangen worden voor een rockford maar ben ik nog mee bezig. ook hier weer gwn strakjes en ook de kofferuimte proberen een beetje te behouden.
BTW weet iemand wara er een gat in dat schutbord zit, men ik heb het negekeken maar ik kan echt NERGENS iets vinden, alles zit netjes afgewerkt en dichtgemaakt met groote plastig kappen en rubbers..
vergeleken met dit was de civic net gatenkaas :)
Dat betreft een stukje geschiedenis en toekomst
Dat was het wel zo'n beetje. :)
Gr Jeroen!!
arie schreef:Geplaatst: 10 Dec 2007 11:29 pm
Welkom hierzo !!!
Geniet van je rustgevende peugeot. :)
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 12:12 am
Die na de audio installatie niet meer zo rustgevend is :) .
Welkom :) .
Er zit geen gat in het schutbord dacht ik, moet je zelf maken :)
green_pearl schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 01:54 am
hey welkom
gat in je schutbord moet je idd zelf maken;)
JP2006 schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 08:21 am
Welkom :)
Succes met je 306je :)!
JP2006 schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 08:22 am
Welkom :)
Succes met je 306je :)!
hier kun je wat ideetjes weghalen om je voeding kabel naar binnen te trekken :)
https://team306tuning.forumup.nl/viewtop...m306tuning
Tuning306 schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 09:37 am
heej
welkom op het forum
ik heb ook een fase 1..bij mij zit er al een plek in de motorruimte waardoor je naar binnen kunt. Je moet dan alleen een rubberen dop weghalen. Zal vanmiddag of vanavond wel even een fotootje posten. Zit nu op school namelijk.
groetjes Stefan
Mieke schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 09:56 am
Welkom hierzo :)
Aardvark_S16 schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 10:03 am
Welkom hier! Putten, mooi dorpje :) Heb ik 20 jaar gewoond. Veel plezier met de 306.
Tuning306 schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 12:47 pm
Hierbij de beloofde foto's. Hoop dat je er iets aan hebt. Je kunt in ieder geval globaal zien waar je moet zoeken(einde van het stukje tuinslang). Het is een soort rubberen dop. Deze heb ik met een lange schroevendraaier weggehaald (is een rotklus). Als je die grote deksel onder je stuur weghaald en je kijkt onder je dashboard zie je het lichtpuntje waar je de dop hebt weggehaald.
Succes ermee!
Groetjes Stefan
Joentje306 schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 01:13 pm
Wajoo wat veel reacties al :)
jullie kijken wel vaak als k zo zie haha
hoop dak ook net zo actief word
Alvast bedankt voor de foto's en tips. hoop dat ik vanmiddag even tijd heb ga ik even op zoek naar dat gat en nja anders jas ik er zel wel ff een gat in . Ik wou alleen niet meteen gaan boren wil hem graag zo netjes mogelijk houden :) dat ik niet hele zooi gaten voor jan je moeder heb.
Ik ben ook bezig met n ontwerp te maken voor de audio door middel van Illustrator. als het klaar is zal ik hem wel posten.
Gr. Jeroen :)
BTW waar maken jullei die leuke 306 plaatjes die jullie onder als tag hebben ik zie ze meerdere. ze zijn hip! haha
JP2006 schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 01:39 pm
je moet ze van iemand jatten en bewerken met paint oid :)
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 01:56 pm
die pixeltuning dingen zijn idd jatten en bewerken zodat ze op je eigen wagen lijken :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 02:12 pm
Ook nog ff welkom van mij :)
Leuk autootje :) zal wel ff wenne zijn in vergelijking met de Civic of niet? :) Veel plezier ermee, zal wel lukke he? :)
vanja schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 03:18 pm
welkom !! civic zag er ok leuk uit, maar denk je ook een beetje aan jezelf dan ? en niet alleen aan de auto :)
Sephiroth schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 04:16 pm
welkom... mooi civicje trouwens.
Joentje306 schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 04:44 pm
Ey
@vanja.. komt goed :) dankje :)
@ masterofspeed408 Verschil merk je zeker jah! civic was heel licht lkkr rap en heel stug, de pug nog geen van alle :)
Hierbij nog ff een plaatjes van hoe de kofferbak moet gaan worden :)
Gr. :)
MonT schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 05:23 pm
Welkom!
Hier nog een avatar! :)
Veel veilige kilometers
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 11 Dec 2007 08:08 pm
Welkom hier!
Blackout schreef:Geplaatst: 12 Dec 2007 12:14 pm
welkom leuke plannen hou ons op de hoogte :) :) :)
George01 schreef:Geplaatst: 27 Jan 2008 12:14 pm
Het ging de laatste tijd slechter met het hart van Jeroen en hij moest naar het ziekenhuis in Amsterdam worden overgeplaatst.
Dit weekend is Jeroen overleden, hij is 19 jaar oud geworden.
Rust in vrede, Jeroen.
George.
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft