TopicStarter: 306s16boy
TopicDatum: Geplaatst: 10 Feb 2008 02:34 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 10 Feb 2008 02:34 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
306s16boy schreef:hoi hoi
Ik ben kevin smeets en ben zeer veel op dit forum te vinden onder 306s16boy en hebt tevens ook een complete sloop peugeot 306 s16 te koop staan tevens een geheel goed onderhouden motorblok met alles erop en eraan
Maar nu over mij en mijn auto's:
Ik zelf ben momenteel 20 jaar en woon in limburg om precies te zijn in posterholt mijn hobby is ontstaan door mijn pa namelijk met het tunen van auto's namelijk dit mede door zijn race achtergrond met 20 jaar race ervaring op het gebied van bouwen en tunen van auto's en motoren
Ik zelf heb op dit moment 3 auto's gereden waaronder 2 keer een 306 s16 namelijk een keer een rode en een keer een grijze ( rij ik op dit moment deze donker grijze)
Voor deze auto's heb ik een nissan sunny n13 gti gereden namelijk met 167 pk en weegde nog net geen 930 kilo dus fast bakkie
![]()
Mijn tweede auto heb ik met spijt moeten achterlaten bij een sloperij omdat ik met deze auto een zwaar ongeluk heb gehad en het niet meer waard was om deze te maken helaas mijn 306 s16 hy was rouge lucifer en had net alles laten spuiten bij de spuiter van een bodykit enso maar deze is er helaas nooit op gekomen op mijn fase 1 auto
Maar nu over mijn 306 s16 die ik op dit moment rijd
Het is een 306 s16 wat ik dus al zij met maar 65000 kilometer gelopen aantoonbaar via de RDW hij is zilver grijs metallic van kleur
Opties:
- 4 airbags
- opendak ( elektrische )
- airco
- elektrische ramen
- elektrisache spiegels
- warmtewerend glas
- verwarmde buitenspiegels
en nog veel meer
ICE: ( voor wie geintereseerd erin is hahahaha ) vorige auto 137 db mee gedraaid met een woofer van 12 inch )
- 15 inch woofer 800 watt rms van het merk TOXIC bij 2 ohm
- 2 keer 4 Kanaals versterker van toxic met 1600 watt 4 keer 184 watt rms bij 4 ohm
- Monoblokje van soundstream met 412 watt rms bij 4 ohm en 750 rms bij 2 ohm
- Caliber 6 keer 9 inch met 350 watt rms dubbel spoels ( 2 weg )
- Soundstream 6 keer 9 inch in hoedenplank met 127 watt rms ( 3 weg )
- Axton composetje van 13,5 centimeter voorin met kevlar conus en 130 watt rms
- Axton tweeters ( verwerkt in de spiegel kapjes ) 110 watt rms
- 5 farad condensator van het merk caliber
- JVC KD 4356 radio niet verkrijgbaar in de winkel voor jullie hahahahaha
Binnenkant:
- alles blauw metallic gespoten
- flame killer in a styl ( rechts )
- olietemperatuur in a stylhouder ( links )
- air feul meter in a style meter ( links )
- afneembaar sportstuur van momo ( klik systeem )
- startonderbreking erin gebouwt
Buitenkant:
- angel eyes chroom/zwart
- xenon verlichting 6000 k groot en klein licht
- cold airintake gemaakt standaard niet verkrijgbaar voor de s16 maar zelf gemaakt met polyester
- autostyle 16 inch sportvelgen met 205-45-16
- achterramen geblindeerd
- remklauwen blauw gemaakt
- style X motoruilaat links schuin eruit komend ( nog niet erop komen nog foto's van als mijn bodykit klaar is namelijk )
- katvervanger ( doorgestoten met rechte buis winst 12 pk )
- FASE 2 en 3 BODYKIT VAN HET MERK SHARK GEKOCHT maar past dus niet op een fase 1 helaas dus met heel erg veel aanpassing heb ik deze passend gemaakt op mijn fase 1 namelijk ( nog niet erop komen nog foto's van als mijn bodykit klaar is namelijk )
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
binnekort nog veel meer hierover in een ander topic
reacties zijn zeer welkom namelijk
Toekomst van dit jaar namelijk zijn
- chiptuning bij chipmeister ( pas als mijn luchtinlaat erop zit namelijk wordt het pas gechiot namelijk )
- airride
- openluchinlaat van rvs voor de s16 ( ps brengt je 41 pk namelijk maar kost ook wel een aardig centje maar doe het meer voor het geluid dan hahahahahahaha kosten kleine 2500 euro )
- klein turbo kitje met een garret t16 of t 20
- 18 inch velgen van alutec culd ( zwart met chroom )
Met dit allemaal hoop ik een klein 250 pk uit mijn s16 te halen als ik een garret t16 monteer en met een t20 gaan we richting de 280 a 290 pk namelijk dus zeer veel belovend dit jaar of alles gaat lukken ( ps moet me baas me wel altijd op tijd betalen hahahahah )
ALS DIT ALLEMAAL KLAAR IS dan durf ik tegen iedereen wel een sprintje te trekken op de racebaan en nee ik doe niet aan straatracen dus op een 200 of 400 meter baan mogen jullie me uitdagen dan goed
greetz kevin smeets oftewel 306s16boy'
PS hier nog ff een paar foto;s van mij pa en ma zijn auto namelijk
sommige kennen hem misschien wel in de regio limburg namelijk
dit is beetje de binnekant ervan namelijk met zeer veel meterjes intotaal 9 meters voor
- oliedruk
- aantaal pk op de wielen als je rijdt ( klopt precies )
- aantal NW op de wielen als je rijdt ( klopt precies )
- air feul meter
- watertemperatuur
- olie temperatuur
- luchtinlaatdruk voor zijn zelf gemaakte inlaatspruitstuk voor de lucht
- het verbruik van je auto
- het kunnen weergeven van sprints en acceleratietijd
![]()
Hier dan maar eens foto van het blokje van deze nissan sunny gti
( 2.0 liter met zeer veel aanpassing heeft standaard 143 pk deze auto en heeft der op dit moment op de testbank gemeten 211,6 pk dit mede door eht speciaal zelf gemaakte luchtinlaat wat 40 pk brengt maar ook door de chiptuning, spruitstuk, katvervanger en rvs uitlaat lijn met twee dubbel honda crx einddempers eronder hangen
![]()
:)
me broer zijn auto vorige auto honda crx met 167 pk op 790 kilo rijdt op dit moment een golf 3 vr6 compressor met 230 pk
<a href="https://www.postimage.org/image.php?v=aVCgSZS" rel="nofollow" target="_blank" class="postlink">![]()
dan ook nog maar ff een foto van mij zelf en mijn vriendin kunnen jullie mijn lelijke kop ook gelijk ff zien hahaha
![]()
en ow jah deze moest ik er nog van mijn vriendin opzetten ( PS ZE IS EN BLIJFT TOG BIJ MIJ HAHAHAHA ) maar jongens reageren mogen jullie altijd hoor of willen jullie er een poll vraag van hebben of ze lkkr is of niet stuur dat dan maar in een pmje hey hahahahha of reageer maar gewoon
Aussie schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 11:15 am
Welkom
hoekske451 schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 11:17 am
nou welkom dan, hebt veel plannen met de auto moet alleen nog zien of ze allemaal ook uitgevoerd gan worde :)
wil je nou da we iets over je vriendin gaan zegge of... :)
Harm-Jan XSI schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 11:20 am
welkom hier je heb idd veel plannen met je 306.
suc6 met alles en keep on posting
Sephiroth schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 11:20 am
hoekske451 schreef:
wil je nou da we iets over je vriendin gaan zegge of... :)
Lijkt er onderhand wel op. :)
anyway welkom dan maar.
green_pearl schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 12:41 pm
hey, welkom
gave plannen!!
en omdat je het zo graag wil horen volgens mij; een lekkere vriendin :) :)
Kermit306TCI schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 12:49 pm
![]()
Die bus heeft echt wel een lage voorbumper zeg :) :) :)
Welkom hier...
Hoop dat je veel oop dit forum zult leren
mooie ..................meid 306 :)
Succes!
JP2006 schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 01:04 pm
welkom
MonT schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 01:23 pm
Welkom kevin!
Mooie pug
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 01:47 pm
Welkom hier! Het zal mij benieuwen wat het eindresultaat wordt.
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 02:20 pm
Hah de 1e die een shark gekocht heeft.. (voor zover ik gezien heb dan)
Die kit word overal aangeboden maar ik had em nog niet onder een 306 gezien int echt, denk dat et wel mooi staat als het allemaal af is :) .
Welkom :)
306s16boy schreef:Geplaatst: 10 Feb 2008 02:27 pm
hoi hoi
JAh dat klopt inderdaad jah omdat eel erg veel mensen zeggen dat die kit niet passend te maken is enso maar dat is grote onzin wat iedereen daarover zegt want ik heb het tog voor elkaar gekregen namelijk om deze passend te maken voor een fase 1 want je hoeft alleen maar 5 centinmeter van de voorbumper ertussenuit te halen en side kirstaan te passen bij je achterwielen want de achterbumper die past er wel gelukkig zo onder zonder aanpassingen te doen
maar jah heb nu op dit moment alles bij de auto spuiter liggen en hoop het eind maart begin mei erop te hebben zitten
want ben nu al 8 maanden bezig met deze kit omdat ik zelf in de horeca zit en weinig tijd heb en tog alles zelf wil doen dus jah
maar bednakt voor jullie recatie´s alvast en zal zkr meer van volgen van dit project namelijk
greetz kevin
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft