TopicStarter: Sean
TopicDatum: Geplaatst: 17 Sep 2007 10:50 am
Forum: Techniek
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 17 Sep 2007 10:50 am
Forum: Techniek
Beginpost:
Sean schreef:heey mensen,,
ik heb een probleem met het op slot doen van de auto.. mijn centrale vergrendeling reageert raar.. hij gaat op en dicht als ik op het knoppie druk.. ook als gewoon met de sleutel de deur open wil maken,, schiet alles snel open en weer dicht, (her)kent iemand dit?
weet iemand waar dit mee te maken heeft? heb geen flauw idee.!
ik moet nou slot open doen aan de bijrijderskant :) dat is nogal irritant..
bij voorbaat dank,
greets
JP2006 schreef:Geplaatst: 17 Sep 2007 10:53 am
Dan sluit 1 van je deuren niet goed OF is je pin van je slot niet meer helemaal recht (waardoor hij niet in de juiste positie valt.) (of je deur is iets verzakt oid)
kan je de deur wel op slot doen als jij bijv in de auto zit, en het met je hand doet?
matheeuwissen schreef:Geplaatst: 17 Sep 2007 02:15 pm
het kan ook zijn dat je een kabelbreuk hebt tussen een van de deuren
JP2006 schreef:Geplaatst: 17 Sep 2007 02:49 pm
klopt, maar meende dat dan vaak de zekering er steeds uit klapt?
seBASS schreef:Geplaatst: 17 Sep 2007 02:53 pm
hoeft niet :)
maar als het een kabel breuk is speel ff met je bundel bij de bestuurders stoel :)
Sean schreef:Geplaatst: 17 Sep 2007 04:21 pm
JP2006 schreef:
kan je de deur wel op slot doen als jij bijv in de auto zit, en het met je hand doet?
ja dan lukt het wel.. geen probleem dan!
JP2006 schreef:Geplaatst: 17 Sep 2007 04:27 pm
Hmm.. Dan ben ik bang dat ik me moet aansluiten bij matheeuwissen...
Sean schreef:Geplaatst: 17 Sep 2007 05:33 pm
JP2006 schreef: Hmm.. Dan ben ik bang dat ik me moet aansluiten bij matheeuwissen...
oke dat is mooi klote.. eens kijken of het te maken is.. want hoe het nu gaat is echt irritant :)
maar in ieder geval, bedankt voor de tips en info :)
JP2006 schreef:Geplaatst: 18 Sep 2007 06:23 am
Succes in iedergeval! :)!
Ben benieuwd wat het probleem uiteindelijk was!
Sean schreef:Geplaatst: 19 Sep 2007 12:17 pm
op een of andere manier doet alles het weer perfect :)
me centrale vergrendeling doet het weer en ook met de sleutel de deur openen aan de bestuurderskant gaat zonder problemen.
heb er niks aan gedaan maar ben in ieder geval blij dat ie weer doet :)
JP2006 schreef:Geplaatst: 19 Sep 2007 12:40 pm
Hahah typisch :) misschien had ie last stress door t rare weer de laatste tijd :)
Mooi dat ie t weer doet! :)
Sean schreef:Geplaatst: 19 Sep 2007 05:52 pm
ja weet ook niet! maar iig bedankt voor de aandacht en tips :) :)
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 19 Sep 2007 08:27 pm
waarom heb ik het idee dat dit probleem terug gaat komen :)
Sean schreef:Geplaatst: 19 Sep 2007 08:48 pm
¥ÜRÎ schreef: waarom heb ik het idee dat dit probleem terug gaat komen :)
ik deel deels je idee maar laat mij nog even genieten van dit moment :) dat ik de auto normaal open kan doen
:)
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 20 Sep 2007 07:32 am
Sean schreef: ¥ÜRÎ schreef: waarom heb ik het idee dat dit probleem terug gaat komen :)
ik deel deels je idee maar laat mij nog even genieten van dit moment :) dat ik de auto normaal open kan doen
Ja ik zou er voluit van gaan genieten hoor daar niet van :) . T is mooi als het opgelost is alleen ik weet uit ervaring dat problemen die vanzelf weggaan toch niet helemaal goed opgelost zijn en terugkomen :)
Sean schreef:Geplaatst: 20 Sep 2007 11:53 am
¥ÜRÎ schreef: Sean schreef: ¥ÜRÎ schreef: waarom heb ik het idee dat dit probleem terug gaat komen :)
Ja ik zou er voluit van gaan genieten hoor daar niet van :) . T is mooi als het opgelost is alleen ik weet uit ervaring dat problemen die vanzelf weggaan toch niet helemaal goed opgelost zijn en terugkomen :)
ja het is afwachten en hopen dat het tijdje wegblijft :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft