Goeiendag,
Kom er nu achter dat ik in mijn lompheid mij zelf nog niet voorgesteld had.
Dit na toch al gebruikt gemaakt te hebben van dit forum. :?
Nou ik heet Richard , ben 34 jaar en ben onderhoudsmonteur van alles in , om en op het terrein van de plek waar ik werk(wij maken sierpleisters, latexen en verf)
Ben sinds januari in het bezit van een peugeot 306 xr Break.
Heb voorheen een peugeot 106 sketch gehad.
Maar deze werd (was) te klein (Vrouw , een kleine en een hobby die veel transportruimte vraagt).
Denk niet dat ik veel aan de wagen zal gaan tunen , misschien andere velgen en dan zal het wel ophouden.
Enigste wat ik er tot nu toe aan gedaan heb is relais achterruitenwisser vervangen, digitaal klokje vervangen en mijn kabelboom van mijn portier vervangen.Hopen dat het daar bij blijft.
Dus , that's it folks
en als je het niet probeert weet je ook niet of je kunt
Kom er nu achter dat ik in mijn lompheid mij zelf nog niet voorgesteld had.
Dit na toch al gebruikt gemaakt te hebben van dit forum. :?
Nou ik heet Richard , ben 34 jaar en ben onderhoudsmonteur van alles in , om en op het terrein van de plek waar ik werk(wij maken sierpleisters, latexen en verf)
Ben sinds januari in het bezit van een peugeot 306 xr Break.
Heb voorheen een peugeot 106 sketch gehad.
Maar deze werd (was) te klein (Vrouw , een kleine en een hobby die veel transportruimte vraagt).
Denk niet dat ik veel aan de wagen zal gaan tunen , misschien andere velgen en dan zal het wel ophouden.
Enigste wat ik er tot nu toe aan gedaan heb is relais achterruitenwisser vervangen, digitaal klokje vervangen en mijn kabelboom van mijn portier vervangen.Hopen dat het daar bij blijft.
Dus , that's it folks
en als je het niet probeert weet je ook niet of je kunt