TopicStarter: Dwizzle
TopicDatum: Geplaatst: 16 Feb 2010 10:44 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 16 Feb 2010 10:44 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Dwizzle schreef:Goeiedag,
een kameraad van me heeft een Peugeot 306 (ik meende na wat hij me verteld heeft, heeft hij een 1.4 XR of XS) met bestaande CV (vermoedelijk uit 1998, de toelating is van mrt 1999) en de sleutel is kapot en wil daar met mijn hulp een setje van Spy inbouwen.
Daar ik geen verstand heb van Peugeot, was ik benieuwd of hier iemand ons zou kunnen helpen met informatie waarmee we wel vooruit komen en het eventueel werkende zouden kunnen krijgen.
Heb al wat afgezocht op het internet en ben er niet veel wijzer geworden.
Zo kunnen we de module van de CV niet vinden. Wat we gevonden hebben, wat volgens bepaalde sites in de middenconsole moet zitten, zijn alleen een module voor de airbags en blijkbaar de startonderbreker van merk Siemens.
Dus alle hulp die we zouden kunnen krijgen zou geweldig zijn.
Alvast bedankt....
XSI_overruled schreef:Geplaatst: 16 Feb 2010 11:22 pm
zelf heb ik op mijn 306 XSI van camco een allarm aangesloten.
waaronder c.v enz enz...als je iets specifieks wilt weten PM me maar.
greets wes..
306 Josty schreef:Geplaatst: 17 Feb 2010 12:03 am
module zit toch bij de binnenverlichting....
Dwizzle schreef:Geplaatst: 18 Feb 2010 05:57 am
Daar ga ik binnenkort ook naar kijken...
Had al wat informatie vergaard...
Maar in ieder geval bedankt voor de info, kan alle info welk gebruiken
Dwizzle schreef:Geplaatst: 04 Mrt 2010 06:57 pm
Nou, het is gelukt. De CV is werkende.
Had eerst het interieurverlichting e.d. losgehaald van het hemeltje. Aangezien ik geen zin had om draden te gaan leggen,ben ik maar de kabelboom gaan volgen, en ik kwam toen achter de zekeringskast uit. Hier vond ik de kabelboom weer met daarop een label waarop "Plafonniere" en een reeks stekkers. De kabels blijven volgen tot ik de juiste stekker had. Op de stekker de draden aangesloten. Wit op oranje en wit/zwart op paars, geel en geel/zwart met de zwarte op de massa (naast het koppelingspedaal zat een massa-punt) De constante 12+ heb ik bij de radio weggehaald van de gele kabel op de iso-connector. Kon zo ff 1,2,3 niet direct een constante 12+ vinden. Moet nu alleen nog 2 diodes aanschaffen en dan kunnen ook de knipperlichten aangesloten worden op de bruine draad.
Allemaal nog bedankt voor de tips/info!!
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft