TopicStarter: rens dammers
TopicDatum: Geplaatst: 20 Jun 2010 02:31 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 20 Jun 2010 02:31 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
rens dammers schreef:Nadat ik mijn accu netjes achterin mijn racer heb gebouw massa voor (die eerst op de accu zat) voorin aan chassis gemaakt. Accu + kabel verlengd en naar achteren gelegd. Massa van accu achterin ook aan chassis bevestigd.
Echter bij starten, startmotor netjes rond, alleen niet aanslaan? Massa is goed aangezien alles verder wel werkt, startmotor, verlichting e.d. Alleen dus geen vonk.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Rens
Tutti-frutti schreef:Geplaatst: 21 Jun 2010 12:13 am
Hoor je de brandstofpomp nog aanslaan als je de sleutel op 2e stand zet? Dat is wat bij mij in ieder geval vandaag is gebeurd. Alles doet het, motormanagement geen fout, startmotor draait, maar geen draaiende motor. (En dat uiteraard net als je hebt besloten je auto te houden en hij sinds 3 dagen weer apkproof is)
rens dammers schreef:Geplaatst: 21 Jun 2010 11:40 am
Kan het multirelais zijn of de crashschakelaar volgens de geleerden.
Ik ga er vanavond even naar kijken.
Benzinepomp werkt wel gewoon.
matheeuwissen schreef:Geplaatst: 21 Jun 2010 12:01 pm
denk de crashschakelaar.
ben je aan het lassen geweest aan de auto?
rens dammers schreef:Geplaatst: 21 Jun 2010 10:15 pm
crashschakelaar overbrugd, multirelais gewisseld, BDP sensor gewisseld en nog niet lopen.
Kan ook nog de ECU zijn schijnt vaker voor te komen bij accu los koppelen. Woensdag komt er iemand met een ECU, kijken of dat het probleem is.
rens dammers schreef:Geplaatst: 24 Jun 2010 11:48 am
Dankzij Bas en Ron (leeuwenservice Nijkerk) het probleem opgelost.
Stekker van het sleutelleesapparaat (in sleutel zit een unieke code) zat er niet goed in.
Kastje is inmiddels ook door Bas vakkundig verwijdert.
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft