TopicStarter: Mearthun
TopicDatum: Geplaatst: 25 Jul 2010 10:07 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 25 Jul 2010 10:07 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Mearthun schreef:Hallo
Ik zat toestraks te zoeken onder mijn stuur , bij het zekeringenkastje voor een opening om te kijken of ik ergens een kabel kon leggen voor mijn versterker naar de accu , maar goed
nu zag ik daar in de zekeringkast ( onder het stuur aan de binnenkant )een knopje zitten , en als je die induwt , gaat na 5 seconden de knipperlichten branden en je hoort volgens mij de motoren van de centrale deurvergrendeling
Weet iemand waar dit precies voor dient , ik neem aan dat dit een of andere test knop is van de zekeringen ?
Mearthun schreef:Geplaatst: 27 Jul 2010 05:56 pm
Ben er achter :
Ik zag op dit forum dat er een gaatje was bij de stuurbekrachting om je stroomkabel doorheen te halen , bij mij was dit gaatje al ingebruik , de draden gevolgd en ik kwam uit bij een spyball alarm systeem.
en dat knopje heeft tevens iets ermee te maken , blijkbaar.
Maja , alarm doet het volgens mij niet eens , maar goed...
Dav-E schreef:Geplaatst: 27 Jul 2010 08:10 pm
Dat alarmsysteem zal men achteraf ingebouwd hebben. Vandaar de 4 knipperlichten en de centrale vergrendeling dus...
JP2006 schreef:Geplaatst: 28 Jul 2010 07:47 am
Waarschijnlijk is dit het reset knopje van je alarm, in het schema links bovenaan, het 4e ding:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft

![[Afbeelding: AlarmType1-1.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/1970/01/AlarmType1-1.jpg)