TopicStarter: Zero
TopicDatum: Geplaatst: 21 Mei 2007 08:21 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 21 Mei 2007 08:21 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Zero schreef:Ff een vraagje, bij me nieuwe wagen zit centr. deurvergr. met afstandsbediening, alleen het probleem is, het knopje licht eraf dus ik kijk zo het mechanisme in, weet iemand misschien of ik zo een knopje ergens los kan krijgen/kopen en die er dan in kan zetten??
seBASS schreef:Geplaatst: 21 Mei 2007 08:24 pm
je kan een omhuizing hallen bij je dealer
zijn niet duur let er wel op de ene is duurder dan bij de andere peugeot dealer
Zero schreef:Geplaatst: 22 Mei 2007 04:01 am
Ok dankjewel :)!
Ga ik als me auto er is gelijk ff langs ^^
306erik schreef:Geplaatst: 22 Mei 2007 06:05 am
Los knopje is zonder de rest bij de dealer te krijgen.
suc6
mjlbakker schreef:Geplaatst: 03 Dec 2007 02:07 pm
Zero schreef: Ff een vraagje, bij me nieuwe wagen zit centr. deurvergr. met afstandsbediening, alleen het probleem is, het knopje licht eraf dus ik kijk zo het mechanisme in, weet iemand misschien of ik zo een knopje ergens los kan krijgen/kopen en die er dan in kan zetten??
Hi Zero,
Ik ben nieuw op dit forum en zit in de zelfde situatie als jij zat. Heb maand geleden ook een 306 gekocht, XS '95 maar de sleutel is kapot. Alles werkt verder prima via de deuren en ik denk dat de zender ook nog werkt.
De sleutel is gewoon kapot, het knopje ligt er gewoon af. Hoe heb jij dit opgelost en is het gelukt? De dealer had het over alles vervangen maar daar heb ik geen zin in, 80euro ex btw is duur voor een pakketje ik denk dat die kerel me wilde naaien.
Is er niet gewoon een nieuwe sleutel te bestellen op sleutelcode ofzo?
Hoor het van je!
hoekske451 schreef:Geplaatst: 03 Dec 2007 09:04 pm
ik heb dat ook :) kunt gewoon een los rubbertje hale bij de dealer, en da kan idd wel is per dealer verschillen, mij werd ook gezegt dat ik alles moest aanschaffen A 100 nogwa euro. pfff naai ballen
iemand diek ken had daar gewerkt en zei dat die dingen ook gewoon los te bestellen zijn, en ik nooit meer naar dat k*t bedrijf moest gaan.
dus laat je niks aansmeren en informeer bij meerdere dealers :)
jor74 schreef:Geplaatst: 03 Jan 2008 07:37 pm
Dat losse knopje (rubbertje met peugeot logo erin) heb ik ook moeten vernieuwen op me sleutel....me zoontje zat eraan te peuteren :)
Bij de Peugeotdealer te verkrijgen ja.....maar niet goedkoop iig!!
Koste mij 12 euro ongeveer...vink een hoop geld voor dat (logotje knopje rubbertje...of hoe je het noemen wil!! :)
hoekske451 schreef:Geplaatst: 03 Jan 2008 10:59 pm
heb van de week ook een nieuw rubber gehaald
koste me €5,70 nog genoeg voor een rubber mar altijd goedkoper dan een kapotte sleutel
heb het trouwens bij dezelfde dealer gehaald die me eerst een nieuwe sleutel wilde aansmere, alleen was het nu een andere persoon :)
Loekie306 schreef:Geplaatst: 03 Jan 2008 11:03 pm
ik heb hetzelfde probleem gehad. Gelukkig heeft mijn pa een hele grote vijver. De vijverfolie die hij hiervoor gebruikt heeft is van dezelfde kleur en dik genoeg om deze eroverheen te leggen.
problem solved.
Loekie ziet een handeltje in vijverfolie opkomen .... :)
matheeuwissen schreef:Geplaatst: 04 Jan 2008 12:47 pm
ik heb een stukje uit een binnenband van een fiets geknipt en erin gelegd werkt ook perfect, alleen er staat geen leeuwtje op :)
MonT schreef:Geplaatst: 04 Jan 2008 06:05 pm
Ik heb een losse knop apart van mijn sleutel.. en die is ook gebroken. die kan ik dus niet meer aan mijn sleutel hangen.. iemand een idee waar ik zo'n nieuwe vandaag kan plukken?
thx
PugZ schreef:Geplaatst: 05 Jan 2008 07:40 am
Ik kreeg 't dopje gewoon gratis bij mijn peugeotdealer :) Moet er wel bij zeggen dat ik 3 andere peugeotdealers (lees: uitvreters) heb gehad voordat ik eindelijk m'n huidige eerlijke, betrouwbare, niet-geldkloppende peugeotdealer gevonden had :)
jor74 schreef:Geplaatst: 06 Jan 2008 02:11 pm
matheeuwissen schreef: ik heb een stukje uit een binnenband van een fiets geknipt en erin gelegd werkt ook perfect, alleen er staat geen leeuwtje op :)
Dat is idd ook een idee! :)
Sofa King schreef:Geplaatst: 07 Jan 2008 05:15 pm
ik heb niet het probleem met het knopje die zit er nog heel braaf in.
maar hij werkt niet...
heb een apparte hanger erbij voor de centr. verg. en alarm en startonderbreker.
maar ik wil die hanger alleen voor alarm en die aan me sleutel voor de deuren.
iemand daar ervaring mee?
Moensie schreef:Geplaatst: 28 Jan 2010 05:47 pm
Vanmiddag ook een nieuw rubberen dopje gehaald. Kosten: 6,13! Schandalig duur, maar dan heb je er wel een leeuwtje op...
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 28 Jan 2010 08:25 pm
Ik ben benieuwd of jij voor minder zelf zo'n knopje kunt maken :) :)
Aussie schreef:Geplaatst: 31 Jan 2010 06:20 pm
SoundBlaster schreef: Ik ben benieuwd of jij voor minder zelf zo'n knopje kunt maken :) :)
stukje binnen band :) heb k ook gedaan :)
en die leeuw zit in me zelf heh :)
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 31 Jan 2010 09:11 pm
Ik zei zo'n knopje hè, niet een knopje :)
Als het maar werkt :)
janine schreef:Geplaatst: 02 Aug 2010 01:09 pm
toch handig, zo'n forum ! :)
bij mij was ook het rubber dopje ( bediening CV ) in de sleutel vergaan en ik vreesde al voor ( te dure ) aanschaf van een nieuwe sleutel
met de info die ik hier vond leek het de moeite waard om toch even bij de peugeot-dealer langs te gaan
.. en ja hoor, de rubber dopjes waren gewoon op voorraad ( met kunstzinnig peugeot-leeuwtje erop :) )
.. en voor de 6 euro werd het dopje ook nog even in de sleutel gemonteerd !!
eerlijk gezegd vind ik het spotgoedkoop :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft

![[Afbeelding: aV1p34S9-1.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/1970/01/aV1p34S9-1.jpg)