TopicStarter: xsilammert
TopicDatum: Geplaatst: 20 Nov 2007 05:03 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 20 Nov 2007 05:03 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
xsilammert schreef:hallo vraagje ik rij met een peugeot 306 xsi uit 98 zit hier standaard een lampje in de asbak???
Peugiepower schreef:Geplaatst: 20 Nov 2007 06:37 pm
Nee, bij mijn 306 iig niet. Dat wordt dus een extra asbak met neonlampjes kopen of toch niet meer roken :)
Tutti-frutti schreef:Geplaatst: 20 Nov 2007 07:17 pm
In de asbak niet, wel een verlichte ring bij je sigaretten aansteker .. tenminste bij fase 1.
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 20 Nov 2007 09:25 pm
Bij mijn 95er XSi is wel de asbak verlicht. Althans... normaal gesproken dan, want het lampje is stuk :)
Mars306Xsi schreef:Geplaatst: 21 Nov 2007 07:43 pm
bij mij zit er ook licht in xsi uit 96 die loopt vanaf de ring van de aansteker door naar de asbak en daar zit een klein rondje waar het licht uit komt
gr marcel
Dav-E schreef:Geplaatst: 22 Nov 2007 11:14 am
Elke fase 2 & 3 heeft een lampje in z'n asbaksleuf zitten. Hoe het bij eens fase1 zit, weet ik niet.
Als je de asbak(lade) zelf eruit haalt, zie je aan de bovenkant een gaatje. Ter hoogte van dit gaatje zit er in de asbaksleuf (aan de bovenkant) een lampje (zelfde lampje trouwens als diegene in je dashbord enz).
visco55 schreef:Geplaatst: 18 Nov 2010 10:41 pm
hallo,
Hoe moet je het lampje vervangen? >Peugeot 306 b.j. 1998
Dav-E schreef:Geplaatst: 19 Nov 2010 12:29 am
Vrij veel werk voor het lampje te vervangen, maar bij deze het stappenplan:
-asbak achteraan de middentunnel verwijderen
-2 torx worden zichtbaar :) losschroeven
-pookhoes losmaken :) m.b.v.e. platte schroevendraaier aan de kant van de handrem omhoog wippen
-4 moertjes worden zichtbaar :) enkel de 2 achteraan losschroeven
-middentunnel optillen en zo ver mogelijk naar achteren leggen (best het stukje plastiek onder de handrem losmaken)
-torx ter hoogte van het gaspedaal in de middentunnel :) losschroeven
-aan de rechterzijde :) indentiek
-nu is dit deel van de middentunnel los en kan je het lampje vervangen
Monteren in omgekeerde volgorde, nadat het lampje dusdanig is getest :)
Succes!
visco55 schreef:Geplaatst: 20 Nov 2010 02:15 pm
Hallo Dav-E,
Bedankt voor je hulp.
Ga het proberen.
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft