TopicStarter: wacco86
TopicDatum: Geplaatst: 13 Dec 2010 05:23 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 13 Dec 2010 05:23 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
wacco86 schreef:hey hallo, wie ken mij helpen??
als ik mijn linkerknipperlicht aanzet werkt het perfect,
maar op het moment dat mn gewone lichten aanstaan (maakt niet uit
in welke stand) gaat mn knipperlicht een stuk sneller..
zou denken dat een van de bolletjes stuk zijn :)
met rechts is er niks aan de hand :) die blijft gewoon zn normale
tempo aanhouden.. wie weet wat dit ken zijn??
heb voor de zekerheid alle zekeringen doorgemeten en volgens mij is mn relais ook goed..
wvb schreef:Geplaatst: 15 Dec 2010 05:17 pm
Ik heb exact hetzelfde. Mijn linkerknipperlicht voor brandt dan wel (2x zo snel) maar linksachter niet. Daarnaast gaan het gewoon licht en remlicht ook raar doen. Bizar
Jeroen. schreef:Geplaatst: 15 Dec 2010 05:21 pm
Sluiting in je achterlichten. Dat word via massa geschakeld en als massa niet goed is gebeuren er gekke dingen :)
wvb schreef:Geplaatst: 15 Dec 2010 05:27 pm
Dus massa controleren bij de lichtmodule linksachter. Zal morgen in het licht eens even prutsen daar.
Dank voor reactie!
wacco86 schreef:Geplaatst: 16 Dec 2010 07:35 pm
heb mn linker achter licht ff nagekeken, zag ook oxidatie zitten. :) maar toen werd het donker haha :) van het weekend ff verderkijken.
en vandaag trouwens helemaal zo mooi :) nu knippert mn linker achter rem licht :) zaterdag zoeken en als ik het vind, zet ik het gelijk online
Aussie schreef:Geplaatst: 16 Dec 2010 07:57 pm
zal idd wel oxidatie zijn. die van mij hebben een tijdje half onder water gestaan...
kwam er achter an het vervangen van een paar lampen.
Printplaat was mooi groen geworden en lampjes zaten aardig vast :)
wacco86 schreef:Geplaatst: 21 Dec 2010 01:13 pm
yup :) achterlichten losgehaald net en 1 bak met vocht :) dus nu maar zoeken naar andere achterlichten. gelijk ff kijken of er knappe zijn :)
wacco86 schreef:Geplaatst: 27 Dec 2010 03:58 pm
ik heb nog eens gekeken naar mijn achterlicht, en ben tot de conclusie gekomen dat ik de grote stekker ook moet vervangen.. maakt niet helemaal goed contact. als ik hem aandruk dan werkt mn knipperlicht gewoon naar behoren als mn lichten aanstaan :)
dus het is bij mij opgelost :)
wat mij betreft ken er een slotje op :)
henky306 schreef:Geplaatst: 27 Dec 2010 04:44 pm
slotje op verzoek :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft