TopicStarter: niceguy
TopicDatum: Geplaatst: 07 Apr 2011 08:09 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 07 Apr 2011 08:09 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
niceguy schreef:Geachte,
Sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn cv wat ik niet echt uit de voorgaande topics kan halen :)
Als ik de afstandbediening indruk gaan alle deuren op slot behalve de bestuurderskant.
Als ik de bestuurderskant op slot doe met de sleutel blijven de overige portieren gewoon openstaan.
Als ik de bestuurderskant op slot doe met de sleutel en dan de rest met de afstandbediening springen ze meteen weer open.
Wie kan me vertellen wat er aan de hand is?!
Heb ook het probleem dat mijn elec. ramen het van tijd tot tijd niet doen, maar daarover heb ik genoeg gelezen dus dat komt hopelijk wel goed, maar dit
:) :)
gr
JP2006 schreef:Geplaatst: 08 Apr 2011 10:24 am
Hey,
Check je kabelboom ff... ben bang/weet vrij zeker, dat je een of meer breuken hebt.. Vandaar ook de problematiek met je ramen.
Check ook dit topic ff, gaat over een defect slot:
https://team306tuning.forumup.nl/viewtop...m306tuning
Als je even goed zoekt zijn er veel mensen die soort gelijke problemen hebben.
niceguy schreef:Geplaatst: 08 Apr 2011 08:11 pm
thanks voor je reactie ik ga ermee aan de slag. :)
JP2006 schreef:Geplaatst: 11 Apr 2011 08:36 am
Oke super, en laat het ff weten als je het hebt opgelost :)
niceguy schreef:Geplaatst: 14 Apr 2011 08:45 pm
Nou het eerste deel is klaar, de elektrische ramen.
Heel geklooi :) om dat hoesje rond die bekabeling weg te krijgen, zonder de boel te beschadigen, maar zoals al voorspeld behoorlijk wat knikken in de bekabeling.
Dat is nu verholpen :) dus nu van het weekend even kijken naar de cv......
to be continued :)
JP2006 schreef:Geplaatst: 15 Apr 2011 10:04 am
oke super, dus je ramen zijn weer gefixed :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft