TopicStarter: msmartijn88
TopicDatum: Geplaatst: 14 Apr 2011 06:10 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
daar is dit forum inderdaad ook voor :)
als ik het er in bouw gooi ik hem inderdaad in me achterbak en hou me klep er op! dus dan is ie niet zichtbaar![/quote]
Maar.... het was toch juist voor de show? :)[/quote]
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 14 Apr 2011 06:10 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
msmartijn88 schreef:jaja!
zo als de titel al zegt!
ik hem nog een xbox 360 over! heb er 2! en tjah speel er dus maar op 1!
maar goed! nu zat ik te denken om hem in me 306je te bouwen!
niet dat ik hem daar vaker zal gebruiken dan dat ie hier in de kast staat! maar meer voor de "show" en tjah miss als ik me ooit verveel in de file, lol.
nu komt mijn vraag!
weet iemand hoe ik dat moet doen??
miss iemand een howtow ervan??
ben erg benieuwd!
oh jah weet niet of ik hem hier goed geplaatst heb!
hoor het graag van jullie! :)
henky306 schreef:Geplaatst: 14 Apr 2011 06:19 pm
eerst aan een omvormer zien te komen zodat je 230v in je auto krijgt...
verder heb ik er ook niet zoveel verstand van.
msmartijn88 schreef:Geplaatst: 15 Apr 2011 07:13 am
jah dat had ik inderdaad ook al ondekt!
maar dan?
als je zo een 1din radio dvd speler hebt.. kan je die daar aan aansluiten?
of moet je een los schermpje hebben?
en zo een omvormer, sluit je die aan op je accu of kan dat ook in je sigaretten aansteker?
JP2006 schreef:Geplaatst: 15 Apr 2011 10:00 am
zo n omvormer kan in principe aan je sigaretten aansteker, maar als je hem in gaat bouwen doe je er verstandig aan hem gewoon achter je radio te knuppen (mits je zekering dat houd natuurlijk :) )
Verder even goed zoeken, een 7inch dvd speler (1din) met video-in
JPO schreef:Geplaatst: 15 Apr 2011 10:19 am
En dan je xbox306 op de achterbank? zodat als ie warm wordt je t raampje open kan zetten :)
henky306 schreef:Geplaatst: 15 Apr 2011 02:54 pm
zon 1 din dvd speler zit vast geen hdmi op (denk ik) dan kom je al uit bij tulp stekkertjes. en anders een los scherm...
msmartijn88 schreef:Geplaatst: 15 Apr 2011 06:09 pm
oke oke 1 din scherm word het iig! ga straks 1tje bij een vriend ophalen heeft ie nog over..
maar hij zegt dat ie wat mist! maar wat?? geen idee nog! mjah dan morge maar ffkes klussen aan dat ding! en als ik er niet uit kom dan vraag ik het hier!
maar mijn xbox heeft geen hdmi dus dat word het zowieso niet!
hoop dat het me gaat lukken!
Dav-E schreef:Geplaatst: 15 Apr 2011 09:30 pm
In de xbox zit normaal een adapter die de 230V~ van het stopcontact omzet in een gelijkspanning. En met een beetje geluk is dat 12V, zoals in de auto!
Zo hoef je enkel maar je xbox open te schroeven en de 12V van je auto aan te sluiten op de output van die adapter :) Dat spaart je weer een omvormer uit!
Voor een beetje elektronicus mag dit geen probleem wezen.
msmartijn88 schreef:Geplaatst: 16 Apr 2011 10:33 am
Dav-E schreef: In de xbox zit normaal een adapter die de 230V~ van het stopcontact omzet in een gelijkspanning. En met een beetje geluk is dat 12V, zoals in de auto!
Zo hoef je enkel maar je xbox open te schroeven en de 12V van je auto aan te sluiten op de output van die adapter :) Dat spaart je weer een omvormer uit!
Voor een beetje elektronicus mag dit geen probleem wezen.
wordt inderdaad 12v. maar denk niet dat ik daar uit kom:P
kan wel aardig overweg met stroom maar dat gaat denk niet lukken!
zal is ff googelen of ik daar iets over kan vinden!
gister avond een 1 din radio gehaalt bij vriend.. ga ff kijken of ik die aan de praat krijg... :)
wat een kabels zitten daar aan zeg :)
maar goed, To be continued
msmartijn88 schreef:Geplaatst: 16 Apr 2011 11:43 am
oke loop nu al tegen een probleem op..
radio krijgt stroom, maar klepje gaat niet open..
iemand een idee hoe dit kan komen?
tis een kenwood kvt-m700 met losse dvd speler en losse gps (gps hoef ik niet speciaal ook aangesloten)
msmartijn88 schreef:Geplaatst: 16 Apr 2011 05:55 pm
oke oke hij gaat open en aan. alleen nu is het probleem dat je er zo een mask key voor nodig heb.. en die heb die gozer niet meer!
beetje jammer!
is niet meer te maken zeker??
dan maar sparen voor een ander...
matheeuwissen schreef:Geplaatst: 17 Apr 2011 12:05 pm
er zijn wel bedijven die die code eruit kunnen halen.
Aussie schreef:Geplaatst: 17 Apr 2011 03:57 pm
msmartijn88 schreef: oke oke hij gaat open en aan. alleen nu is het probleem dat je er zo een mask key voor nodig heb.. en die heb die gozer niet meer!
beetje jammer!
Even de service handleiding zoeken op het internet , daar staat volgens mij wel in hoe je die code kan achterhalen.
Ik heb zelf ook een kenwood met security code. En heb toevallig daarvan de service handleiding gevonden op het internet. En ik meen dat het daar in stond hoe dat moest.
Aussie schreef:Geplaatst: 17 Apr 2011 04:02 pm
heb even de site weer opgezocht.
https://elektrotanya.com/kenwood_kvt-m70...nload.html
Ik meen dat het er niet instaat helaas.
msmartijn88 schreef:Geplaatst: 18 Apr 2011 07:12 am
Aussie schreef: msmartijn88 schreef: oke oke hij gaat open en aan. alleen nu is het probleem dat je er zo een mask key voor nodig heb.. en die heb die gozer niet meer!
beetje jammer!
Even de service handleiding zoeken op het internet , daar staat volgens mij wel in hoe je die code kan achterhalen.
Ik heb zelf ook een kenwood met security code. En heb toevallig daarvan de service handleiding gevonden op het internet. En ik meen dat het daar in stond hoe dat moest.
deze heeft een mask key als afstand bediening met maar 1 knopje.
en die heeft die gozer niet meer!
maar goed een collega heb er nog 1 over dus maar is kijken of dat wat is :)
mvarenthals schreef:Geplaatst: 21 Apr 2011 11:14 pm
xbox 360 lijkt me geen strak plan in de auto.
3 trillingen en hij draait de games al naar de klote.
Mijn broertje had hem eerst op de grond staan. Binnen een week 3 games kapot gedraaid.
XBOX staat er wel bekend om dat hij dat al doet bij minst geringste trillingen. Zelfs als hij rechtop staat.
msmartijn88 schreef:Geplaatst: 22 Apr 2011 07:42 am
klopt dat wist ik!
alleen ik wil hem er in bouwen voor de "show" en als we stil staan beetje buiten "hangen" dat je dan af en toe een game kan spelen...
maar het duurt nog wel ff want heb nog geen tft schermpje... ga eerst voor velgen kijken en ramen blinderen... xbox komt later!
toch bedankt voor de tip :)
henky306 schreef:Geplaatst: 22 Apr 2011 07:47 am
dat komt omdat er bij de dvd driver "rubbertjes" missen die de dvd moeten opvangen als er trillingen zijn.
ik heb bij mijn xbox nog nooit geen problemen gehad met bekraste games. heb hem nu 2 jaar denk ik en heb zo'n 80 games...
Mark_XSI schreef:Geplaatst: 22 Apr 2011 09:36 am
een vraag!? ... WAAROM??
t word er toch uit stolen, tenminste zag ze van de week al bij mij kijken en prutsen bij de auto dus maar effe gauw na toe gelopen :)
henky306 schreef:Geplaatst: 22 Apr 2011 09:44 am
ook direct een dreun verkocht?
JP2006 schreef:Geplaatst: 22 Apr 2011 10:23 am
henky306 schreef: ook direct een dreun verkocht?
ook mijn eerste ingeving :)
henky306 schreef:Geplaatst: 22 Apr 2011 10:28 am
ja toch? mensen kunnen tegenwoordig niet meer van een ander hun spullen afblijven...
Mark_XSI schreef:Geplaatst: 22 Apr 2011 08:55 pm
nope waren te vlug, ik slaap eigenlijk pal boven mn auto en hoorde wat geruis want ik slaap met raam open of t nou winter of zomer is, en hoorde van alles wat maar gelukkig niks kapot, alleen n knopje zeg maar om hem open te maken is kapot maar dat is op de sloop gewoon 1 euro ofzo dus verder geen echte schade!
zit er toch over te twijfelen om er een alarm in te laten bouwen
alles om gerekend zit er nu voor +- 1500 euro aan audio in woofer alleen al was al 799€
mja mn originele afstandbediening is het printplaatje van kapot dus moet ik de sleutel + module opsturen naar peugeot
mja ontopic, ik zou het niet doen een xbox mja eigen keus
gcs100 schreef:Geplaatst: 22 Apr 2011 09:58 pm
Laat je auto gewoon lekker origineel.
Dus geen poespas !!!
Als er niets in/aan/op zit, slaan de diefjes deze (waarschijnlijk) over.
Laat ze lekker naar de grote en dure modellen gaan.
Bespaart je een hoop ellende en stress.............
msmartijn88 schreef:Geplaatst: 23 Apr 2011 07:18 am
gcs100 schreef: Laat je auto gewoon lekker origineel.
Dus geen poespas !!!
Als er niets in/aan/op zit, slaan de diefjes deze (waarschijnlijk) over.
Laat ze lekker naar de grote en dure modellen gaan.
Bespaart je een hoop ellende en stress.............
dit is een beetje tegen strijdig tegen het forum...
tis niet voor niets team306TUNING
maar goed!
ik ben van plan om hem echt IN te bouwen. als ik bezich ga om me kofferbak op te knappen met versterker subs enz.. ga ik hem daar in bouwen. betekend dus dat ik hem soort van vast zet!
dus stel ze willen hem open breken! dan hebben ze meer moeite om alles er uit te halen dan de deur te openen..
het is ook niet het geld wat ze willen jatten.. heb er maar 30 euro voor betaald...
maar goed wat ik zeg! het duurt nog even voor dat ik met me kofferbak aan de slag ga, en wie weet ben ik dan wel van gedachten veranderd;)
greets
gcs100 schreef:Geplaatst: 23 Apr 2011 06:28 pm
Wat ik bedoel is dat je niets in het zicht moet plaatsen of apparatuur moet dekken.
Hoe opvallender je auto, hoe aantrekkelijker deze voor het dieven-gilde.
Uiteraard staat het een ieder vrij om zijn/haar auto zo te maken of veranderen hoe hij/zij dat wil.
Zelf gebruik ik deze site vooral om problemen met mijn auto op te lossen en niet voor tuning.
Wel lees ik diverse onderwerpen (waar ikzelf weinig of geen belang bij heb) puur uit nieuwsgierigheid.
Vandaar dat ik af en toe reageer op dit soort berichten.
Bengel schreef:Geplaatst: 24 Apr 2011 09:11 am
+1 gcs100
laatst mijn ruit ingetikt omdat de USB stick er nog in zat.
En geloof me, van deze muziek houdt een jongere echt niet van :)
Als het maar glimpt en blinkt ben je de klos.
Mark_XSI schreef:Geplaatst: 24 Apr 2011 10:21 pm
Bengel schreef:
Als het maar glimpt en blinkt ben je de klos.
T zijn ook allemaal net eksters die boefjes hahaha!
msmartijn88 schreef:Geplaatst: 25 Apr 2011 07:33 am
gcs100 schreef: Wat ik bedoel is dat je niets in het zicht moet plaatsen of apparatuur moet dekken.
Hoe opvallender je auto, hoe aantrekkelijker deze voor het dieven-gilde.
Uiteraard staat het een ieder vrij om zijn/haar auto zo te maken of veranderen hoe hij/zij dat wil.
Zelf gebruik ik deze site vooral om problemen met mijn auto op te lossen en niet voor tuning.
Wel lees ik diverse onderwerpen (waar ikzelf weinig of geen belang bij heb) puur uit nieuwsgierigheid.
Vandaar dat ik af en toe reageer op dit soort berichten.
als ik het er in bouw gooi ik hem inderdaad in me achterbak en hou me klep er op! dus dan is ie niet zichtbaar!
BlackXSI95 schreef:Geplaatst: 29 Mei 2011 09:59 pm
[
als ik het er in bouw gooi ik hem inderdaad in me achterbak en hou me klep er op! dus dan is ie niet zichtbaar![/quote]
Maar.... het was toch juist voor de show? :)[/quote]
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft

![[Afbeelding: clear.gif]](https://www.306-forum.nl/clear.gif)
![[Afbeelding: 1DinInDashCarDVDPlayerwith7InchDigitalPa-1.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/1970/01/1DinInDashCarDVDPlayerwith7InchDigitalPa-1.jpg)