TopicStarter: Mark_XSI
TopicDatum: Geplaatst: 01 Jan 2012 07:44 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 01 Jan 2012 07:44 pm
Forum: Electronica
Beginpost:
Mark_XSI schreef:De aller beste wensen voor 2012
ik heb n probleem met mn ruitenwissers
1. ze rennen over de ruit heen (stuiteren zeg maar) ruitewissers kapot dus ofja op, nu hebben ze me aangeraden tenminste wat collega`s om geen valeo meer te pakken maar die van de ACTION dat zijn flatblades maar die heb je niet in 55 cm en in 50 cm zoals de ruitewissers van valeo zijn
alleen in 53 en 51 welke maat kan ik het beste nemen? iemand ervaring mee?
sinds gister een nieuw probleem
2. als ik mn hendel omlaag doe dus voor 1x wissen hoor je een brom geluidje van benede afkomen soort zoemertje en gaan me ruitenwissers erg langzaam omhoog eenmaal in de stand om omlaag te gaan gaan ze als n speer omlaag? lijkt mij een stervende relais??
EDIT:
nu in iedere stand zucht en laat t nou net hard regenen hier
Dav-E schreef:Geplaatst: 01 Jan 2012 09:10 pm
Ook voor jij de beste wensen voor 2012 :)
Die flatblades wissen een pak beter :) DOEN :) Ik heb ze zelf ook in afmeting 55cm (links) en 52cm (rechts), maar die zijn van het merk carpoint.
Dan kies jij best voor 53cm (links) en 51cm (rechts). Die 2cm korter is uiteindelijk maar 1cm korter per kant :)
Voor wat betreft het andere probleem: check eens onder je paravaan of je ruitenwissermotor niet in het water zwemt. Dat (te kleine) afvoergaatje wil nogal eens verstoppen, waardoor er zich daar veel vocht verzamelt. En dat kan je dus best vermijden!
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft