Op dit forum was ik bij een aantal mensen al bekend onder de naam "brummax" ook een aantal topics en vragen en antwoorden dragen deze naam, helaas heb ik die moeten wijzigen met de forumverandering, de computer gaf mij een nieuwe naam wat dus brumbrum geworden is, ook heb ik een nieuw mailadres moeten aanmaken omdat de forumserver weigerde de naam te veranderen omdat het mailadres al gebruikt was, na zo'n 20 pogingen heb ik in mijn radeloosheid maar en heel nieuw mailadres gemaakt( had er 2 nu dus 3) maar ik ben er weer in het is zoals het spreekwoord zegt :de aanhouder wint!!!
PS.
ik neem niemand iets kwalijk en ben ook niet boos maar was op een bepaald moment wel echt moedeloos heb dan ook veel respect voor de mensen die dit toch maar weer klaar gemaakt hebben, geheel vrijwillig in hun vrije tijd, hulde daarvoor.
PS.
ik neem niemand iets kwalijk en ben ook niet boos maar was op een bepaald moment wel echt moedeloos heb dan ook veel respect voor de mensen die dit toch maar weer klaar gemaakt hebben, geheel vrijwillig in hun vrije tijd, hulde daarvoor.