Beste 306 freaks,
Ik heb het volgende probleem.
Ik had mijn motor afgespoten met een hogedruk spuit in zo'n auto reinigings cabine. Iets wat ik bij mijn vorige auto's ook deed.
Kort na het wegrijden bemerkte ik het probleem dat ik bij het schakelen en dus de koppeling intrap, dat hij soms op 2.500 toeren bleef hangen. Als je bv voor een stoplicht komt deed hij dit ook en dan ging na een paar seconden weer naar de 900 toeren.
Vanmorgen reed ik naar mij werk en toen had ie het ook nog, maar het werd erger.
Als hij nu stationair en niet in de versnelling loopt dan hangt ie rond de 7 a 800(mijn inziens te laag) toeren en zodra ik me gas intrap dan sputtert hij eerst een sec en dan pakt ie pas het gas op. Ook als ik gewoon rij en dan me gas een beetje intrap dan lijkt het alsof hij heel traag reageerd op het gas intrappen en dan pakt ie het gas weer op met een redenlijke schok. Ik heb dit in alle versnellingen maar als iet gaat dan rijd ie verder normaal.
Ik heb alle stekkertjes die ik kon vinden nagekeken op vocht, de bougies nagekeken, luchtfilter is droog.
Het zijn dus 2 problemen die denk ik met elkaar samen hangen.
Iemand een idee??????
Gr,
Denniz
Ik heb het volgende probleem.
Ik had mijn motor afgespoten met een hogedruk spuit in zo'n auto reinigings cabine. Iets wat ik bij mijn vorige auto's ook deed.
Kort na het wegrijden bemerkte ik het probleem dat ik bij het schakelen en dus de koppeling intrap, dat hij soms op 2.500 toeren bleef hangen. Als je bv voor een stoplicht komt deed hij dit ook en dan ging na een paar seconden weer naar de 900 toeren.
Vanmorgen reed ik naar mij werk en toen had ie het ook nog, maar het werd erger.
Als hij nu stationair en niet in de versnelling loopt dan hangt ie rond de 7 a 800(mijn inziens te laag) toeren en zodra ik me gas intrap dan sputtert hij eerst een sec en dan pakt ie pas het gas op. Ook als ik gewoon rij en dan me gas een beetje intrap dan lijkt het alsof hij heel traag reageerd op het gas intrappen en dan pakt ie het gas weer op met een redenlijke schok. Ik heb dit in alle versnellingen maar als iet gaat dan rijd ie verder normaal.
Ik heb alle stekkertjes die ik kon vinden nagekeken op vocht, de bougies nagekeken, luchtfilter is droog.
Het zijn dus 2 problemen die denk ik met elkaar samen hangen.
Iemand een idee??????
Gr,
Denniz