zoals de meeste wel weten krijgt het project 306 gti deze zomer weer een frisse start en ga ik dan toch proberen om de gti eens echt klaar te krijgen (word nog een helse klus)
nu heb ik stoeprand schade op de spaken van de velgen (2 om precies te zijn), vraag met niet hoe je het voor elkaar krijgt maar het zat er al.
nu wil ik de velgen zelf herstellen + spuiten. waarmee kan ik deze schade het beste herstellen (het is te diep om uit te schuren).
alu plamuur een goeie optie?
en waar kan ik dit spul weg halen?
voor het spuiten gaan de banden er af (er zit tegenwoordig een garage bij ons in het dorp das echt ideaal).
de bedoeling is om ze of origineel grijs of misschien wel wit te spuiten :)
de klauwen en schildjes van de remmen gaan er dan ook af en worden dan dezelfde kleur (word weer een dag of 2 werk :))
de reden voor zelf spuiten is omdat ik een compressor ga aanschaffen waarmee dit soort zaken dmv bekerspuit gemakkelijk gespoten kunnen worden.
nu heb ik stoeprand schade op de spaken van de velgen (2 om precies te zijn), vraag met niet hoe je het voor elkaar krijgt maar het zat er al.
nu wil ik de velgen zelf herstellen + spuiten. waarmee kan ik deze schade het beste herstellen (het is te diep om uit te schuren).
alu plamuur een goeie optie?
en waar kan ik dit spul weg halen?
voor het spuiten gaan de banden er af (er zit tegenwoordig een garage bij ons in het dorp das echt ideaal).
de bedoeling is om ze of origineel grijs of misschien wel wit te spuiten :)
de klauwen en schildjes van de remmen gaan er dan ook af en worden dan dezelfde kleur (word weer een dag of 2 werk :))
de reden voor zelf spuiten is omdat ik een compressor ga aanschaffen waarmee dit soort zaken dmv bekerspuit gemakkelijk gespoten kunnen worden.
'94 Alfa Romeo 33 1.4 I.E. Lusso - ex
'93 306 1.4 8V summertime 3drs - ex
'98 306 1.6 8V XS 5drs - ex
'97 306 2.0 16V gti-6 - R.I.P.
'03 307 2.0 16V XS break - ex
'99 306 2.0 16V XR sedan - daily
'97 306 2.0 16V gti-6- R.I.P.
'01 306 1.8 16V XS 3drs - project rfs
'17 renault clio estate 0.9 TCE zen - lease