Zoals ik me in de Showroom al had voorgesteld met mijn peugeot 306 2.0i sedan automaat.
Wordt ze morgen opgehaald,
En dan kan de grote klus beginnen,
Want de dakrand is door geroest dus moet even opnieuw gelast worden,
De bumpers zijn kapot (voor en achter) Dus dan even nieuwe bumpers halen en dan deze keer wel met Mistlampen,
De velours bekleding ben ik niet echt wild van dus ben druk op zoek naar een mooi setje leren stoelen en bank voor een sedan en dan ook direct kijken voor elek ramen achter zodat de auto net dat beetje extra heeft
Dan nog de velgen deze zijn om een of andere reden niet meer bij de auto, dus wil er graag cyclone`s op hebben
En natuurlijk niet te vergeten een klein spoilertje op de kofferklep.
En dan als de bankrekening het toelaat, even de motor een beetje opkietelen doormiddel van chiptuning en luchtfilter (vooral voor het geluid)
en als er dan nog wat overblijft kan ik er altijd nog aan denken een complete RVS uitlaat onder te gooien.
hierbij de foto`s zoals ze er nu nog uitziet,
Mvg, Ramon
voor grotere foto's
https://www.306-forum.nl/members/ramon-a...schaf.html
Wordt ze morgen opgehaald,
En dan kan de grote klus beginnen,
Want de dakrand is door geroest dus moet even opnieuw gelast worden,
De bumpers zijn kapot (voor en achter) Dus dan even nieuwe bumpers halen en dan deze keer wel met Mistlampen,
De velours bekleding ben ik niet echt wild van dus ben druk op zoek naar een mooi setje leren stoelen en bank voor een sedan en dan ook direct kijken voor elek ramen achter zodat de auto net dat beetje extra heeft
Dan nog de velgen deze zijn om een of andere reden niet meer bij de auto, dus wil er graag cyclone`s op hebben
En natuurlijk niet te vergeten een klein spoilertje op de kofferklep.
En dan als de bankrekening het toelaat, even de motor een beetje opkietelen doormiddel van chiptuning en luchtfilter (vooral voor het geluid)
en als er dan nog wat overblijft kan ik er altijd nog aan denken een complete RVS uitlaat onder te gooien.
hierbij de foto`s zoals ze er nu nog uitziet,
Mvg, Ramon
voor grotere foto's
https://www.306-forum.nl/members/ramon-a...schaf.html