Mijn '95-er cabrio heeft nu naast de sleutel (zo te zien de reserve-sleutel) een losse afstandsbediening waarmee alarm en cv (en daarmee startblokkering) te bedienen zijn. De CV en het alarm zijn zo te zien achteraf ingebouwd. Henny, m'n monteur, heeft het alarm er godzijdank al uitgehaald (Gemini) omdat het net een schorre kalkoen leek en op maffe momenten afging. Voor de CV heb ik maar één afstandsbediening en er staat geen merk op. De elektronica is volgens mij ook goed weggewerkt, meen achter het handschoenenkastje een klik te horen als ik de startblokkering ophef. Deze laatste is gekoppeld aan de CV overigens.
In de hemel zie ik echter een infrarood oog.
Zou ik een sleutel met ir-ab bij kunnen bestellen en zou deze aan te melden zijn op de auto? Dat werkt wat fraaier dan het losse ab'tje nu.
Enige is dan dat ik dan wel terugga van RF-ab naar IR-ab maar daar kan ik mee leven.
Dank!
In de hemel zie ik echter een infrarood oog.
Zou ik een sleutel met ir-ab bij kunnen bestellen en zou deze aan te melden zijn op de auto? Dat werkt wat fraaier dan het losse ab'tje nu.
Enige is dan dat ik dan wel terugga van RF-ab naar IR-ab maar daar kan ik mee leven.
Dank!
Citroën C2 2004
Peugeot 306 cabrio 1996
Peugeot 306 XS 1999
Peugeot 306 cabrio 1996
Peugeot 306 XS 1999

![[Afbeelding: ab1im-1.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2012/08/ab1im-1.jpg)