Hallo ik ben kevin ben 22 jaar jong kom uit milheeze klein gehucht in brabant.heb sinds kort een peug 306 2.0 8v xsi uit 94 metalic blauw gekocht.ben nou bezig met er een rally uiterlijk van aan het maken. mijn plannen met de auto zijn nog o.aschroefkit er onder witte spatlappen interieur eruit rolkooi er in ander blok er in 2.0 16v turbo +/- 300 pk kijken of ik hem op 4 wiel aandrijving kan bouwen.swe bars achter en voor aan de onderkant short shift er inheb hem nu nog vol liggen met muziek maar dat gaat ook er ook uit op radio en 2 speakers na toch nog klein beetje muziek in de auto.heb er nu een group n uitlaat onder liggen compleet rvs mijn history qua autos is peugeot 306 1.4 inj kleur groen peugeot 306 2.0 8v xsi kleur grijs jammer maar helaas overleden peugeot 306 2.0 8v xsi kleur metalic blauw heb ook nog 2 renaultjes megane coupe's gehad
mijnhuidige auto
[ATTACH=CONFIG]2883[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]2884[/ATTACH] beetre pic van velgen
mijn vorige xsi heb helaas geen foto van mij eerste peug als je foto's wilt zien van de megaans hoor ik het ook wel maar vind ze hir niet passen haha :P hoop jullie genoeg giformeerd te hebben gr kevin
mijnhuidige auto
[ATTACH=CONFIG]2883[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]2884[/ATTACH] beetre pic van velgen
mijn vorige xsi heb helaas geen foto van mij eerste peug als je foto's wilt zien van de megaans hoor ik het ook wel maar vind ze hir niet passen haha :P hoop jullie genoeg giformeerd te hebben gr kevin