Het is off-topic, vrees ik, maar ik heb met spoed twee velgen met band voor mijn stacaravan nodig, 13", steekmaat 4x140, naaf 50mm. Ik hoop dat ik gebruik mag maken van de kennis en weggetjes naar mannetjes bij de forumleden. Het is een maat die niet voor personenauto's gebruikelijk is.
|
Niet gebruikelijk ?
Van een willekeurige (klein model) Opel af trekken. Die thuisbrengertjes zijn ideaal voor je caravan ;) Ritje sloop gaan [SIZE=2][/SIZE]
Niet gebruikelijk, is wat mij verteld werd. Maar bedankt voor de tip, ik zal eens wat autodemontagebedrijven aan de rafelrand van de stad langsrijden...
Dat is de wielsteek van een oude Subaru uit eind jaren 80. En volgens mij zat deze wielmaat ook onder een Peugeot 505.
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_1_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9B206 Safari/7534.48.3
Niet allemaal, ik zit met 5x110. maar dat terzijde ;)
Was dit topic al vergeten eigenlijk en zie nu dat ik behoorlijk heb geblunderd door 4x140 als klein aan te zien (blackout?)[SIZE=2] [/SIZE]:o Is een adapter niets ? kost een drol en voor een stacaravan om alleen te verplaatsen heb je geen dure wielen nodig. ff linkerkant Adapter&Spacers https://www.concept-wheels.be/ [SIZE=2][/SIZE]
Het is echt 4x140. Maar ik heb de wielen die er nu opzitten goed opnieuw kunnen monteren. Voor die twee keer een kilometer dat ze moeten rijden vertrouw ik het wel.
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Met Spoed Op Zoek Naar Hulp | Lars Stimpel | 18 | 3,409 |
30th November 2012 om 09:12 Laatste bericht: Muschkie |
|