Model : 1.4 Break
Bouwjaar : November 2000
Om een overload in 1 bericht te voorkomen, hierbij mijn tweede probleem welke voor mij de hoogste prioriteit heeft:
Gisteren heeft de ontwasemer het begeven.
Hoe het gebeurde:
Met de ontwasemer aan gereden. Geen problemen. Achter een stinkende vrachtwagen rijdend de knop omgedraaid van 'buitenlucht' naar 'binnencirculatie'. Nat het passeren van de vrachtwagen de knop teruggedraaid in de 'buitenlucht' stand en niets meer.
Dus gaan zoeken op het internet en dit forum tegen gekomen. Hier iets gelezen over mogelijk een defect relais. Hoe kan ik dat bepalen en welk relais is het? Kunnen er nog andere oorzaken zijn?
Mocht het het relais zijn, kan ik deze dan het bestse bij de dealer halen of bij een onderdelen zaak? Ik ben gewend om met 'oude auto's' om te gaan waarvan het meerendeel van de ooit geproduceerde auto's op de sloop ligt dus redelijke onderdelen te vinden zijn (harde delen). Electronica is (nog) niet ingeburgerd bij mij.
In een korte tijd toch wel begrepen dat de electronica van de 306 eigenlijk waardeloos is..
Graag jullie reacties!
Dirk.
Bouwjaar : November 2000
Om een overload in 1 bericht te voorkomen, hierbij mijn tweede probleem welke voor mij de hoogste prioriteit heeft:
Gisteren heeft de ontwasemer het begeven.
Hoe het gebeurde:
Met de ontwasemer aan gereden. Geen problemen. Achter een stinkende vrachtwagen rijdend de knop omgedraaid van 'buitenlucht' naar 'binnencirculatie'. Nat het passeren van de vrachtwagen de knop teruggedraaid in de 'buitenlucht' stand en niets meer.
Dus gaan zoeken op het internet en dit forum tegen gekomen. Hier iets gelezen over mogelijk een defect relais. Hoe kan ik dat bepalen en welk relais is het? Kunnen er nog andere oorzaken zijn?
Mocht het het relais zijn, kan ik deze dan het bestse bij de dealer halen of bij een onderdelen zaak? Ik ben gewend om met 'oude auto's' om te gaan waarvan het meerendeel van de ooit geproduceerde auto's op de sloop ligt dus redelijke onderdelen te vinden zijn (harde delen). Electronica is (nog) niet ingeburgerd bij mij.
In een korte tijd toch wel begrepen dat de electronica van de 306 eigenlijk waardeloos is..
Graag jullie reacties!
Dirk.