Met spijt hebben we in julli onze garros verkocht. Maar er zou na de vakantie toch weer een 306 komen, na een lange zoektocht hebben we dan toch weer een 306 cabrio op de kop weten te tikken. maar geen garros dat is zoeken naar een speld in een hooiberg om een goede te bemachtigen. uiteindelijk hebben we deze afgelopen week na wat problemen die eigenaar zou oplossen (is gedeeltelijk gelukt) opgehaald. Waren 5 spannende weken maar kon deze echt niet laten lopen alles klopte aan de auto vanaf nieuw tot heden alle papieren rekeningen enz zaten erbij. strak in de lak alles erop en eraan. alleen een klein probleempje nog met de kap daarom duurde het ook zo lang maar dat hebben we maar voor lief genomen en zullen we wel oplossen voor het volgende cabrio seizoen. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Welkom. Fraaie auto.
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 7_0_2 like Mac OS X) AppleWebKit/537.51.1 (KHTML, like Gecko) Version/7.0 Mobile/11A501 Safari/9537.53
Mooie combinatie ;)
Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 2.3.3; nl-nl; GT-I9000 Build/GINGERBREAD) AppleWebKit/533.1 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/533.1
Renault Mégane CC 2.0 16v
Peugeot 405 GR ph1 Peugeot 405 Mi16 Peugeot 206 1.6 16v XS Peugeot 406 1.8 16v Break 2000 Peugeot 406 2.0 Turbo CT Coupé Peugeot fiets (2 st.) in de schuur
gefeliciteerd met je nieuwe bolide, super veel rijplezier ermee.
![]()
Ga je mee verdwalen... Ik weet de weg.
Mooie kleur interieur. Die heb ik ook in mijn cab zitten :D
Veel plezierige en veilige kmters gewenst. Met een 306 cab is dat eigenlijk een koud kunstje. Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.0.4; nl-nl; IdeaTabA2109A Build/IMM76D) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30
Peugeot 306 Cabrio 1.8 16V Palm Beach
Plaatje van een cabrio! Wat is het probleem met het dak?
Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 2.3.6; nl-nl; GT-I9000 Build/GINGERBREAD) AppleWebKit/533.1 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/533.1
Prima wagen! Daar ga je veel plezier van hebben!
Familycar; BMW 530d F11 @ 321 Bhp
Dailycar; Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v RFS @ 167 Bhp Trackdaycar; Peugeot 205 GTi 2.0 16v RFS @ 174 Bhp Funcar; Peugeot 205 CTi 2.0 16v RFS @ 170 Bhp Bike; Aprilia RSV mille @ 145 Bhp A lot of fun with all these horses :D
Het dak zakt scheef/schuin in de bak. En het laatste stukje nu moet je hem even helpen aan rechter achterkant en dan zakt ie we door en sluit de plaat, met het dichtdoen nog geen probleem ondervonden.
first-ed schreef:Plaatje van een cabrio! Wat is het probleem met het dak?
Hallo Bengel, Heb ik inderdaad al gelezen. het probleem kwam aan het licht toen ik de auto ging kopen. die persoon wilde het netjes voor me opknappen maar na 5 weken was het hem niet helemaal gelukt wel een duidelijke verbetering maar toch. heb sinds ik heb opgehaald niet meer open gehad ivm slecht weer misschien dat ik het vandaag even ga proberen weer word aardig en kijken of ik zelf iets zie wat niet klopt. maar als je achter de auto stond zat de kap aan linkerkant al in de bak en rechterkant bleef zo`n 3 a 4 cm achter.
Bengel schreef:Heb je cabriodak-blijft-hangen-klep-kan-niet-dicht al gelezen ? |