Na al een aantal maanden een zacht kloppend geluid rv gehoord te hebben als ik hard optrok en dan speciaal in een bocht naar links, wat volgens mij duidde op een slechte homokineet is er nu een slippende koppelingsplaat bij gekomen.Auto heeft inmiddels 22K op de teller, motor is vv en heeft nu +/- 1K gedraaid en begin dit jaar nog de koppakking vv + de gebruikelijke en bijbehorende bijkomende delen, ben nu bijna het hele motorcompartiment rondgeweest en veel vv maar de auto is wel 21 jaar en er zit nog een heleboel wat ik niet vv heb en dus ook nog aan de beurt (kan) kom(t)en.
Zit nu even met m'n handen in het haar dus graag advies als dat mogelijk is en ook hoe kom ik evnt, geschikt aan de juiste onderdelen, heb gister al eens even gekeken op die onderdelensite maar daar staat een scala aan koppelingsplaten op en ook een aantal aandrijfassen, in het verleden haalde ik er eerst de defecte delen uit en dan daarmee naar een garage maar dat is altijd de duurste oplossing zeker nu er zo veel nodig is, dus bij deze wie wil helpen meedenken. gr. louis
Zit nu even met m'n handen in het haar dus graag advies als dat mogelijk is en ook hoe kom ik evnt, geschikt aan de juiste onderdelen, heb gister al eens even gekeken op die onderdelensite maar daar staat een scala aan koppelingsplaten op en ook een aantal aandrijfassen, in het verleden haalde ik er eerst de defecte delen uit en dan daarmee naar een garage maar dat is altijd de duurste oplossing zeker nu er zo veel nodig is, dus bij deze wie wil helpen meedenken. gr. louis