hoi mensen ik heb een vraag kan een open lucht filter ook op een 1,9 diesel? en is dat ook verstandig of juist helemaal niet ik hoop dat iemand mij kan helpen
het enige nut wat een sportvervangingsfilter heeft is het vullen van de portomonee van de verkoper/fabrikant..
als je eentje wilt monteren, moet je het doen...maar verwacht echt geen pk winst of iets dergelijks..dat lukt niet door enkel een ander filtertje te monteren.
ik heb nog een openlucht filter liggen van mijn benzine tijd haha maar ik probeer wel even en klinkt het mij niet goed dan zet ik de oude er weer op in ieder gval bedankt voor jullie reacties
je hoort het een heel klein beetje maar klinkt zeker niet als een tractor maar gewoon ietsjes donkerder vooral bij terugschakelen en volgens mij is hij iets direkter op het gas maar denk dat ik mij dat verbeeld
Ik heb er een K&N ingestoken(origineel filterhuis).
motor krijgt steeds meer lucht(ook bij een iets vervuilde filter)en is geen weggegooid geld!
Eens je hem hebt geplaatst is je laatste die je koopt.
Ik reinig hem om de 5000Km met een K&N cleaning set en heb dus altijd een perfecte filter der in zitten.
Op lange termijn is het zelfs goedkoper dan steeds een originele te vervangen.
Als je hem combineert met een Cyclone heb je een soepelder lopende motor die beter trekt op lage toeren.
Verander je niet van rijstijl dan heb je bovendien een lager verbruik.
greetings