Nu rijd ik al een tijd rond met de 306 met veel plezier,
maar nu begint me toch langzaam aan een ergernis die er vanaf het begin al is steeds groter te worden.
Het geval is, de 306 loopt vanaf bij aanschaf alleen op lpg, dus ook de start,
dit is door de vorige eigenaar zo aangebracht, nu is het alleen op lpg rijden af en toe toch wel lastig,
daar er geen reservebrandstof is,
Deze verbinding zal wel gemaakt zijn nadat de auto niet meer op benzine startte,
tenminste daar ga ik van uit, daar benzine toevooer/kapotte brandstofpomp vaker voorkomt bij lpg.
Nu heb ik gebrobeerd of ze ook op benzine loopt en dat is dus niet het geval,
ik hoor geen pomp of verder iets, ook heb ik geen weergave van de benzinemeter
terwijl ik zeker weet dat er benzine in zit, heb afgelopen week 20 liter getankt.
Mijn vraag is nu of er een schema is en verdere aandachtspunten waar ik op moet letten,
De auto loopt verder goed op lpg en is mijn dagelijks vervoer,
De 306 heeft trouwens een ag gassysteem en ik neem aan dat er voor de lpg te kunnen rijden
ook een benzine afsluiter zit?
Is iemand er mee bekend hoe je zoiets aansluit, ik neem aan dat er anders sowieso ook geen benzine in de motor komt.
Mijn excuses voor het lange verhaal maar hoop dat mijn vraag zo duidelijk is
Groeten van Paul
maar nu begint me toch langzaam aan een ergernis die er vanaf het begin al is steeds groter te worden.
Het geval is, de 306 loopt vanaf bij aanschaf alleen op lpg, dus ook de start,
dit is door de vorige eigenaar zo aangebracht, nu is het alleen op lpg rijden af en toe toch wel lastig,
daar er geen reservebrandstof is,
Deze verbinding zal wel gemaakt zijn nadat de auto niet meer op benzine startte,
tenminste daar ga ik van uit, daar benzine toevooer/kapotte brandstofpomp vaker voorkomt bij lpg.
Nu heb ik gebrobeerd of ze ook op benzine loopt en dat is dus niet het geval,
ik hoor geen pomp of verder iets, ook heb ik geen weergave van de benzinemeter
terwijl ik zeker weet dat er benzine in zit, heb afgelopen week 20 liter getankt.
Mijn vraag is nu of er een schema is en verdere aandachtspunten waar ik op moet letten,
De auto loopt verder goed op lpg en is mijn dagelijks vervoer,
De 306 heeft trouwens een ag gassysteem en ik neem aan dat er voor de lpg te kunnen rijden
ook een benzine afsluiter zit?
Is iemand er mee bekend hoe je zoiets aansluit, ik neem aan dat er anders sowieso ook geen benzine in de motor komt.
Mijn excuses voor het lange verhaal maar hoop dat mijn vraag zo duidelijk is
Groeten van Paul