ik ben ten einde raad met mijn peugeot 306 (1.4 sedan uit 1999)...
begin afgelopen jaar ben ik door de koppeling getrapt , deze is toen ook gelijk vervangen . Zeg maar koppelingsplaten en druklagers .. toen ik hem bij de garage ophalde begon hij gek te doen . soms te hoog in de toeren , soms te laag en hij viel heel erg vaak uit .
een paar keer terug geweest bij de garage maar hun konden niks vinden .
Toen begon hij heel erg slecht te starten tot hij op een dag gewoon uitviel en helemaal niet meer wou starten . Heb dan een garage opgezocht die er meer van wist . Hun hebben de ecu opgestuurd en te horen gekregen dat ie helemaal door gebraand was . Dus dan maar een nieuwe .. samen met nog een paar andere dingen was het wel een dure grap , en helaas heeft het dat start probleem niet opgelost . Na 2 weken ermee te rijden heb ik hem dan toch maar eens terug gebracht en weer hebben ze de ecu opgestuurd .
nu bleek dat de ecu de benzine pomp niet goed aanstuurd en hij om een bepaald aantal tijd gewoon benzine geeft . Daar hebben ze nu een schakelaar tussen gezet en hebben gezegt dat nu na grondig testen weer alles goed was .
Nog geen 2 uur later starte hij alweer slecht .. dacht van oke kan wel een keertje gebeuren maar helaas gebeurt dit alweer vaker .
het begint langzaam erg prijzig te worden en blijkbaar weten ze zelf niet meer wat het kan zijn ...
als hij niet wil starten probeer ik het gewoon nog een keer en dan mit plank gas , dan start hij wel maar je kunt de benzine dan gewoon proefen zo erg ruikt het erna en dan stotterd hij wel ... ik weet niet wat er toen mis ging maar het begon na de nieuwe koppelings onderdelen..
misschien iemand van jullie een raad wat het nog kan zijn ?
begin afgelopen jaar ben ik door de koppeling getrapt , deze is toen ook gelijk vervangen . Zeg maar koppelingsplaten en druklagers .. toen ik hem bij de garage ophalde begon hij gek te doen . soms te hoog in de toeren , soms te laag en hij viel heel erg vaak uit .
een paar keer terug geweest bij de garage maar hun konden niks vinden .
Toen begon hij heel erg slecht te starten tot hij op een dag gewoon uitviel en helemaal niet meer wou starten . Heb dan een garage opgezocht die er meer van wist . Hun hebben de ecu opgestuurd en te horen gekregen dat ie helemaal door gebraand was . Dus dan maar een nieuwe .. samen met nog een paar andere dingen was het wel een dure grap , en helaas heeft het dat start probleem niet opgelost . Na 2 weken ermee te rijden heb ik hem dan toch maar eens terug gebracht en weer hebben ze de ecu opgestuurd .
nu bleek dat de ecu de benzine pomp niet goed aanstuurd en hij om een bepaald aantal tijd gewoon benzine geeft . Daar hebben ze nu een schakelaar tussen gezet en hebben gezegt dat nu na grondig testen weer alles goed was .
Nog geen 2 uur later starte hij alweer slecht .. dacht van oke kan wel een keertje gebeuren maar helaas gebeurt dit alweer vaker .
het begint langzaam erg prijzig te worden en blijkbaar weten ze zelf niet meer wat het kan zijn ...
als hij niet wil starten probeer ik het gewoon nog een keer en dan mit plank gas , dan start hij wel maar je kunt de benzine dan gewoon proefen zo erg ruikt het erna en dan stotterd hij wel ... ik weet niet wat er toen mis ging maar het begon na de nieuwe koppelings onderdelen..
misschien iemand van jullie een raad wat het nog kan zijn ?