Geachte cabrio vrienden,
Sinds een half jaar weer in he bezit van een andere 306 2.0 bj 2000.
Afgelopen weekend weer voor het eerst met de kap los.
Maar er was wel een klei probleem bij openen bleef de kap halverwege hangen, dan wat gerommel aan he dak ging ie uiteindelijk toch open.
Maar ook in de omgekeerde versie (dicht) zelfde probleem.
Wat mij opviel is als je hem dicht doet en hij wil niet verder contact uitgezet druk van de leidingen af in dit geval en sluit dan wel zonder problemen.
Nu denk ik zelf dat 1 van de leidingen op een verkeerde cilinder is aangesloten door vorige eigenaar.
Je kunt ook duidelijk zien dat op dat punt van conflict de beide cilinders bewegen.
Herkent iemand dit?
Of heeft iemand hier een tekening van welke leiding vanaf pomp naar welke cilinder gaat.
Alle info is welkom.
Groet Erik.
Sinds een half jaar weer in he bezit van een andere 306 2.0 bj 2000.
Afgelopen weekend weer voor het eerst met de kap los.
Maar er was wel een klei probleem bij openen bleef de kap halverwege hangen, dan wat gerommel aan he dak ging ie uiteindelijk toch open.
Maar ook in de omgekeerde versie (dicht) zelfde probleem.
Wat mij opviel is als je hem dicht doet en hij wil niet verder contact uitgezet druk van de leidingen af in dit geval en sluit dan wel zonder problemen.
Nu denk ik zelf dat 1 van de leidingen op een verkeerde cilinder is aangesloten door vorige eigenaar.
Je kunt ook duidelijk zien dat op dat punt van conflict de beide cilinders bewegen.
Herkent iemand dit?
Of heeft iemand hier een tekening van welke leiding vanaf pomp naar welke cilinder gaat.
Alle info is welkom.
Groet Erik.