Hallo, ik ben Marcel en inmiddels in het bezit van mijn tweede 306 Cabrio. Mijn eerste was een onvoorstelbaar mooie Roland Garros 1.8 van 1995. Helaas is deze auto geraakt door een auto die achteruit een parkeerhaven verliet en was de schade dermate hoog dat er iets anders moest komen. Dat is inmiddels gebeurt en we zijn nu in het bezit van een hele mooie ijsblauwe 1.8 16V van 2001 voorzien van blauwlederen bekleding, airco, blauwe stoffen kap en hardtop in de kleur van de auto. Toch blijf ik Roland Garros de mooiste vinden, mijn vriendin dacht daar anders over helaas.
Tevens ben ik nog in het bezit van een gerestaureerde 205 GTI als hobby en als daily heb ik een hele mooie 406 Coupe V6, waanzinnig mooie auto die ik altijd al wilde hebben. Mijn vriendin gebruikt de Cabrio altijd. Het is wel duidelijk wat ons merk is!
Groeten,
Marcel
Tevens ben ik nog in het bezit van een gerestaureerde 205 GTI als hobby en als daily heb ik een hele mooie 406 Coupe V6, waanzinnig mooie auto die ik altijd al wilde hebben. Mijn vriendin gebruikt de Cabrio altijd. Het is wel duidelijk wat ons merk is!
Groeten,
Marcel