hoi ik ben leo en net nieuw hier op het forum ik heb sinds 2 weken een 306 cabrio gekocht het is een 1.6 uit 1997. nu is het zo dat de auto niet wil aan slaan, ik heb hem zo gekocht. na veel speur werk en internet uurtjes heb ik het volgende kunnen ontdekken: de brandstofpomp en de bobine worden niet aangestuurd. hoofd relais vervangen zonder resultaat krijg wel spanning op het relais en ook op pin 3 aan de stekker van de ecu. als ik de stekker los haal en pin 3 met massa verbind gaat de brandstofpomp lopen bij het inschakelen van het contact. als ik alles aansluit gebeurd dat niet en ik heb ook geen vonk bij de bougie's de start onderbreker is los gekoppeld (uitvoering met pincode) volgens de vorige eigenaar kon hij de auto altijd startte zonder ingeven van een code nu heb ik ook geen code voor de blokkering en de vorige eigenaar ook niet. de ecu heb ik open gehad maar zag er netjes uit en rook ook niet raar. het lijkt erop dat de ecu geen vrijgave geeft voor het startte van de auto ik hoop dat ik via deze weg weer wat wijzer word en het probleem zou kunnen oplossen groeten leo