Hallo, Bij deze wil ik me ook graag voorstellen. Mijn naam is Henry, ben 44 lentes jong en sinds een paar dagen in het bezit van een zwarte 306 XSi 2.0 16v; althans, mijn vrouw heeft `m gearresteerd:D Ik rij zelf nu nog in een Volvo V70, maar die gaat eerdaags het veld ruimen.. Misschien komt er wel een 2e XSi voor in de plaats, of misschien wel een cabrio..ook een beetje afhankelijk van wat de Volvo nog opbrengt... Ben geen onbekende met Peugeot; heb er al verschillende gehad.. 3x 205 GTi 1.9, 1x 405 gl 1.6, 1x 206 diesel, 1x 406 Hdi break, 1x 106 XSi en nu dan de 306 XSi. Heb in het (verre) verleden gewerkt bij een zeker Peugeot dealer in het midden van het land en was toendertijd ook lid van de Peugeot GTi club. De liefde voor Peugeot is altijd gebleven en zodoende staat er nu weer eentje op de oprit:) De Xsi die we nu hebben is op zich nog wel een nette; maar wel met wat gebruikelijke dingetjes.. o.a de kabelboom van de deur (deurconnector) is kapot, met als gevolg dat het raam niet meer open of dicht gaat; achterklep met roestplekje, airco die (nog) niet werkt en een roestige mistlamp.. Voor de rest onderhouden met historie, riempje op tijd vervangen en een Sebring kachelpijp eronder:p. Voor de rest een standaard XSi, en dat blijft hij ook... Origineel is het mooiste
Voor de fotofetisjisten: die komen later, dus ff geduld :-) UPJE: foto`s staan erop..
Voor de fotofetisjisten: die komen later, dus ff geduld :-) UPJE: foto`s staan erop..