Maat van me wil een trommelas (versleten/gaar) vervangen voor een schijvenas.. Die heb ik nog liggen.. En ik wil die wel monteren..
Wat kom ik tegen behalve dat montage exact gelijk is..
Enige waar ik mee zit is dat ik niet weet hoe het remsysteem van voor naar achter loopt bij een 306 hatchback met trommelas..
1 leiding? Of een dubbele leiding?
Mijn schijvenas is volledig compleet, incl handremkabels (dienen ook uitgewisseld te worden) en remmen en alles erop en eraan..
Dus dat is puur een kwestie van monteren.. Handremkabels monteren.. Klaar..
Maar dan de remleidingen..
Ook heeft mijn as ABS.. Zijn as niet, maar dat kan ik gewoon achterwege laten lijkt me.. Als ik bij mij alles ABS-zooi eraf haal heb ik gewoon een NON-ABS as uiteraard..
Iemand enige input?
Thanks.
Sander
Wat kom ik tegen behalve dat montage exact gelijk is..
Enige waar ik mee zit is dat ik niet weet hoe het remsysteem van voor naar achter loopt bij een 306 hatchback met trommelas..
1 leiding? Of een dubbele leiding?
Mijn schijvenas is volledig compleet, incl handremkabels (dienen ook uitgewisseld te worden) en remmen en alles erop en eraan..
Dus dat is puur een kwestie van monteren.. Handremkabels monteren.. Klaar..
Maar dan de remleidingen..
Ook heeft mijn as ABS.. Zijn as niet, maar dat kan ik gewoon achterwege laten lijkt me.. Als ik bij mij alles ABS-zooi eraf haal heb ik gewoon een NON-ABS as uiteraard..
Iemand enige input?
Thanks.
Sander
Daily driver:Silver Ford Mondeo ST220, 3.0 V6 24v (226 HP)
Black high gloss 19" Tomason TN4 - Full RVS Exhaust system - Black high gloss roof, front grilles & rear diffuser
Black high gloss 19" Tomason TN4 - Full RVS Exhaust system - Black high gloss roof, front grilles & rear diffuser