Ik had me al reeds voorgesteld, dus dat doe ik nu niet meer
Tijdje op zoek geweest naar een cabrio maar zat in dubio, of een nette met weing werk tussen de 1500 of 2500 euro of een opknapper
een paar nette bekeken, maar toch als je de auto wil leren kennen dan kun je dat maar beter doen buget auto, dus dat moest hem worden.
Dus speuren op Mp, maar kwam niet echt onder de 1000 euro , en dan was er altijd wat service verleden niet bekend of eencompleet uitgeleeft Cabrio
Oké dan maar iets met schade, het was op dat moment de goedkoopste 306 cabrio op MP en ja hoor donker grijs metallic ( helemaal mijn kleur) 306 1.8 cabrio met 180.000 met nap en Peugeot dealer onderhouden rekeningen en boekjes zaten er bij. nog wat pingelen en nog een keer 150 euro eraf mijn dag kon niet meer stuk
Wat was er al vernieuwd:
Distributie bij 160000 (waarschijnlijk voor de deuk)
nieuwe accu
Motor steun links
Koeling slangen (waarschijnlijk lekkage)
Maar er moet nog zoveel gebeuren aan mijn cabrio, dus dacht ik , ik maak er wel een project van.
Wat moet er nog gebeuren:
-Een technische keuring door mijn bevriende auto monteur op de brug
-de PVC achterruit die was dicht geplakt met tape, echt einde verhaal
-Dak was mos groen
-De achterschade schade natuurlijk
-Roest vorming dorpel
-Interieur aanpakken / vervangen
-Grote beurt
-Elektrisch raam bestuurders kant , en de rest gangbaar maken
-Velgen en banden
redelijk wat dus maar te overzien dacht ik!!!!
Tijdje op zoek geweest naar een cabrio maar zat in dubio, of een nette met weing werk tussen de 1500 of 2500 euro of een opknapper
een paar nette bekeken, maar toch als je de auto wil leren kennen dan kun je dat maar beter doen buget auto, dus dat moest hem worden.
Dus speuren op Mp, maar kwam niet echt onder de 1000 euro , en dan was er altijd wat service verleden niet bekend of eencompleet uitgeleeft Cabrio
Oké dan maar iets met schade, het was op dat moment de goedkoopste 306 cabrio op MP en ja hoor donker grijs metallic ( helemaal mijn kleur) 306 1.8 cabrio met 180.000 met nap en Peugeot dealer onderhouden rekeningen en boekjes zaten er bij. nog wat pingelen en nog een keer 150 euro eraf mijn dag kon niet meer stuk
Wat was er al vernieuwd:
Distributie bij 160000 (waarschijnlijk voor de deuk)
nieuwe accu
Motor steun links
Koeling slangen (waarschijnlijk lekkage)
Maar er moet nog zoveel gebeuren aan mijn cabrio, dus dacht ik , ik maak er wel een project van.
Wat moet er nog gebeuren:
-Een technische keuring door mijn bevriende auto monteur op de brug
-de PVC achterruit die was dicht geplakt met tape, echt einde verhaal
-Dak was mos groen
-De achterschade schade natuurlijk
-Roest vorming dorpel
-Interieur aanpakken / vervangen
-Grote beurt
-Elektrisch raam bestuurders kant , en de rest gangbaar maken
-Velgen en banden
redelijk wat dus maar te overzien dacht ik!!!!