hey, sinds kort ben ik trotse eigenaar van een 306 phase 1 uit 1995 met 60.000kilometer op de teller.
Echter heb ik nog niets anders dan problemen gehad met de wagen.
Is al in 3 garages binnengeweest maar niemand vind blijkbaar het probleem.
Wat is er al vervangen :
-starter (geen idee waarom ze dat deden)
-lamba sonde
-bougies,delco en carbu ( door mezelf)
-Temperatuursensor (groene fiche aan blok)
Als ik de wagen start dan gaat hij ineens naar 2000 toeren en dan als hij terugkomt naar de 1000 valt hij meestal stil...
Eens ik dan aan het rijden ben dan bij het gas loslaten valt hij uit, doet hij niets anders dan schokken.
Enkel als ik in stukjes gas geef lukt het iets of wat om hem op snelheid te krijgen.
Het is niet mogelijk om door het gaspedaal in een vlotte beweging in te drukken hem in toeren te krijgen, ik mag hem vol inddrukken hij zal vb op 2000 toeren blijven staan.De wagen heeft dan niets van vermogen.
Ik heb vandaag mijn stappenmotor nagekeken maar deze beweegt vlot dus daar kan volgens mij het probleem niet zitten.
Ik heb wel niet zoveel verstand van de motor van een wagen dus moest het mogelijk zijn om daar een beetje rekening mee te houden :p
Hopelijk weet iemand hier raad.
Grtz Kevin
Echter heb ik nog niets anders dan problemen gehad met de wagen.
Is al in 3 garages binnengeweest maar niemand vind blijkbaar het probleem.
Wat is er al vervangen :
-starter (geen idee waarom ze dat deden)
-lamba sonde
-bougies,delco en carbu ( door mezelf)
-Temperatuursensor (groene fiche aan blok)
Als ik de wagen start dan gaat hij ineens naar 2000 toeren en dan als hij terugkomt naar de 1000 valt hij meestal stil...
Eens ik dan aan het rijden ben dan bij het gas loslaten valt hij uit, doet hij niets anders dan schokken.
Enkel als ik in stukjes gas geef lukt het iets of wat om hem op snelheid te krijgen.
Het is niet mogelijk om door het gaspedaal in een vlotte beweging in te drukken hem in toeren te krijgen, ik mag hem vol inddrukken hij zal vb op 2000 toeren blijven staan.De wagen heeft dan niets van vermogen.
Ik heb vandaag mijn stappenmotor nagekeken maar deze beweegt vlot dus daar kan volgens mij het probleem niet zitten.
Ik heb wel niet zoveel verstand van de motor van een wagen dus moest het mogelijk zijn om daar een beetje rekening mee te houden :p
Hopelijk weet iemand hier raad.
Grtz Kevin